Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Fantastiskt vad bra allt fungerar med klarna... NOT!

Yepp! Bad om uppdatering nu, fick svaret att hon kunde se att hennes kollega hade skickat det till en utredningsgrupp, vilket gjordes för två veckor sedan?
Så får tacka att hon gav mig hennes observation över vad som skett för 14 dagar sen.

Haha fan vad grymma klarna verkar vara.......

Någon som prövat Terrys metod i dagarna? Dvs köpa ett paygoo som man sen laddar på med klarnakortet?

Testade Klarna-kortet idag och nu fungerade det på bl a MCDonalds och Mediamarkt. Utlandsköp online funkar dock inte, gissar att de verkligen vill att man handlar på det i fysiska butiker... och helst i Sverige!

Testade Klarna-kortet idag och nu fungerade det på bl a MCDonalds och Mediamarkt. Utlandsköp online funkar dock inte, gissar att de verkligen vill att man handlar på det i fysiska butiker... och helst i Sverige!
Jag har gjort 2 ebay köp utan problem, och olika online butiker i Sverige också dem utan problem.

Hej. Har fortfarande inte fått tillgång att söka kortet. Undrar när man ska få tillgång till detta? Nån som har hört nått?

Jag är osäker om det går att ladda online micke.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp