Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

La spel på en Ica-butik oddset och europatipset. Satsade totalt runt 3800, sen köpte lite annat.
Av ren nyfikenhet så gick jag tillbaka efter 5 min o sa att ka spelat fel o vill makulera. Det va inga problem, fick ut cashen direkt i handen.

La spel på en Ica-butik oddset och europatipset. Satsade totalt runt 3800, sen köpte lite annat.
Av ren nyfikenhet så gick jag tillbaka efter 5 min o sa att ka spelat fel o vill makulera. Det va inga problem, fick ut cashen direkt i handen.

Då hade du tur, dels att det fanns pengar i kassan och dels att dom gjorde fel. Returer ska göras på samma betalsätt som köpet, penningtvättsfråga

Då hade du tur, dels att det fanns pengar i kassan och dels att dom gjorde fel. Returer ska göras på samma betalsätt som köpet, penningtvättsfråga
Svårt att sätta tillbaka Klarna betalningar för butiker. Där finns det dispans att sätta in på bankkonto( alltså ej kontant eller kreditkort)

Är det bara för mig som Klarna har dragit ner köputrymnet som man kan testa vad du har att handla för med en stor summa?

Är det nån som vet om klarna tar nån sorts upplysning när man testar sitt köpsutrymme på klarnakontot/kortet?

Bilagor

• IMG_5718.PNG
    IMG_5718.PNG
    106.9 KB · Visningar: 310
Har sagt det två gånger men säger det igen då frågan dyker upp. Först tog Klarna en upplysning via creditsafe på mig. Sen när jag gjorde en större överföring till Betalo så tog dom en synlig UC. Se bifogat.

Bilagor

• 0FE61A56-3578-46C6-8D48-6E0E2B1A9AED.jpeg
    0FE61A56-3578-46C6-8D48-6E0E2B1A9AED.jpeg
    45 KB · Visningar: 233
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp