Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Frågan är om man inte kan komma runt deras växel för där jobbar uppenbarligen lobotomerade apor.
Borde väl gå att prata med någon teamchef eller något.

Betalo var spärrat för mig nu också. Undra om man inte kan ta ut på ICA om man handlar för sig 300 och tar ut en 1000 extra.

12 månader eller 24 trolov?

12 månader med 9.9% ränta.

Den förmånen du, den ska du hålla hårt i ;) ;)

En månad för att lösa något sådant simpelt, och det är inte löst än?..
Och jag har hört att Klarnalönerna även ska ligga på hyfsade nivåer så man undrar vad de betalar deras anställda för..

Ja, alltså jag kommer undvika de till en större majoritet nu. Jag kommer behålla kortet (om de nu öppnar upp det för mig?) för en regnig dag, men jag kommer undvika deras betalningsalternativ. Vem har tid med det här om det blir något problem med betalningen? Inte jag.
Att de inte ens hör av sig när handläggningstiden är över 1 månad för att statusuppdatera visar vilken undermålig infrastruktur deras support har.

Jag klipper alla band när detta är klart. Är ändå ett steg i rätt riktning för att linda min beroendeperson och spontana shopping med klarna "köp nu betala sen när lönen kommer" :) Hade tänkt ha kortet för utlandsvistelse kopplat till autogiro, men det förtroendet har jag inte längre för klarna.

Alltså vad är det här?

Sen när är det okej för en kundtjänst att börja använda sig av små gulliga pluttinutt-ikoner???

Fick massor blommor och ’gulliga’ emojis i chatten nu. Dessa

HAHAHAHAHAHAHA.

Kan du inte ta printscreen?

Alltså jag orkar inte hahahahahaha :D

Jag fattar inte. Antingen är ju ’Melissa’ lite sinnesslö eller så har de ju blivit tillsagda att använda emojis för att verka trevliga???

Säkert en som tog studenten i våras och nu lajvar sitt första jobb. Måste vara förvirrande för henne att växla mellan Facebook messenger och Klarna kundtjänst..

haha vafan tog jag via paypal för :-D Nu kunde jag äntligen göra ett uttag till bankkontot men så står det att det är något som behöver verifieras igen och det tar 24timmar sen tar själva uttaget 2-3 bankdagar uppe på det :-( suck!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp