Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Herregud...

Jag ifrågasatte delbetalningen med klarna kortet. Den ja talade med då bad mig avvakta att ens göra köp med klarna kortet då dom här problem med delbetalningen. Snacka om skämt

Ja, jag vet inte vad som är värst.
Att de släpper kortet precis innan sommarledigheten då alla kompetenta går på ledighet eller hur pass många tekniska problem som uppstått i samband med utgivandet.

tänkte när man ska betala fakturan till Collector
Om man betalar in lite extra..

Terry,och ni alla övriga också ,Varför bökar ni så mycket med detta?Jag har också klarna konto men behöver ha det för framtiden,vill inte ha något strul med detta då den är jättebra.

också ,Varför bökar ni så mycket med detta?Jag har också klarna konto men behöver ha det för

Ja ett tips vore kanske & läsa hela tråden/inläggen så framgår det åtskilliga gånger.

Hej Terry,har läst hela tråden och därför tycker jag att det är så mycket bök för ingenting,jag trodde du var på väg till ett skuldfritt liv.Detta är väl att böka till det ytterligare.Men man får göra som man vill så klart.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp