Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det tog mig också 24-48 timmar.
Står det "behandlas" när du går in på det du köpt?

Fakturan har redan skapats ju.
I princip om jag räknar rätt.
Skulle jag utnyttja hela min limit på nästan 200.000 så hade min ränta totalt på hela året blivit 10.000 kronor. På 12 månader.
Med tanke på att detta inte syns på UC så är det helt sinnessjukt bra. Inte ens 900 kr i månaden på så högt lån.
Slår alla andra på marknaden med råge.

Räntan blir 1650 per månad
Amortering ca 16600 per månad

5% av 200.000 är 10.000 kronor (ränta/år)
Om det kostar 10.000 per år hur kan det bli 1650 i månaden?
Var räknat jag fel?

Du räknar på 9.9%?

Men om jag går in på min TV som jag har köpt för 6.000 vill dom ha 6300 kronor på 12 månader. Det ger oss en ränta på 5% och inte 9.9%

Den kanske är individuellt satt?

Nej inget bearbetas. 2 köp med kortet. Ett större till Betalo och ett på ICA. Går inte detbetala när jag går in på enskilt köp eller hela månadsfakturan. Ska vara betald om 12 dagar.

Vilka belopp talar vi om?
Jag kan inte heller dela på belopp under typ 300:-

fick över pengar till mitt paypal men sen kan jag inte föra över till mitt bankkonto. Fick upp behöver skicka in och verifiera med id osv. Gjort det men hur lång tid tar det sen? Kan man sen göra överföring?

Paypal kostar avsevärt mycket mer än min strategi och dessutom så är risken att du blir "påkommen" och att du får vänta på dina stålar.
Bra mycket mer stabilt om du hade gjort som jag skrev (med det sagt väntar jag också på 1500 ifrån Paypal som verkar dröja, riktigt störigt)

Paypal kostar avsevärt mycket mer än min strategi och dessutom så är risken att du blir "påkommen" och att du får vänta på dina stålar.
Bra mycket mer stabilt om du hade gjort som jag skrev (med det sagt väntar jag också på 1500 ifrån Paypal som verkar dröja, riktigt störigt)
Det verkar funka för dig då du kan baka in massor av små lån/krediter med hög ränta! Perfekt:) vad är du uppe i? 50-60k?
Räntan på 9.9% verkar ju sjukt låg! Är detta bekräftat?

Det verkar funka för dig då du kan baka in massor av små lån/krediter med hög ränta! Perfekt:) vad är du uppe i? 50-60k?
Räntan på 9.9% verkar ju sjukt låg! Är detta bekräftat?

Ränta jag räknar fram är 5% men vissa säger 9.
Ja omkring 60-70.000

Imorgon drygt 100.000
Har nu blivit kvitt alla mina smålån/krediter/kreditkort allt.

Nu har jag bara kvar Klarna,Balanzia,Nystart. Ingenting annat. & the bad guys.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp