Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Fel tråd ! Men för att hjälpa.. ser att många är i behov av cash! Gå in på smslån och sen tråden akut hjälp.. och läs mina inlägg där angående appen glase/seqr.. fick 5000 in på mitt vanliga bank konto på mindre än 24 h. Tar en väldigt liten uc, detta är bara ett tips till folk som vill ha snabba pengar in på kontot , ursäkta att det är off topic från just klarna kortet. Läs i tråden innan ni frågar hur man gör, jag har skrivit exakt hur man ska göra

Kan tillägga att jag har 50% I uc risk och över 40 ff.. och mer blanco än inkomst, blev beviljad på ett nafs

Ja men det verkar lite "för" bra för att varsamt!

Jag har plockat ut 20K så idag.
Sen visst,
Risken finns att jag får det på "en faktura" om en månad.
Men går gör det.
På mig och tjejen 20K.

Alltså chief, missar du vad folk skriver på detta forum eller?

Då jag i 4 månader varit spelfri och aldrig någonsin mer ens kommer att köpa en trisslott så låter jag det vara osagt.
Däremot kan jag ge dig tipset att låta bli det du också.
Ditt användarnamn är pårättväg. Spelar du fortfarande är du på allt annat än rätt väg. Du kommer aldrig att vinna, du kommer bara att förstöra ditt liv.

Mitt tips till dig är att läsa min tråd : https://www.lånforum.se/threads/mitt-spelmissbruk.7911/

Jag hade 3 val:
Självmord.
Fängelse.
Söka hjälp.

Det kan gå jävligt snett mannen, men för att inte gå för mycket offtopic - jag vet inte och jag tror inte det.

Spelet kan leda dig på två banor, dårhuset eller bårhuset.

Jag har plockat ut 20K så idag.
Sen visst,
Risken finns att jag får det på "en faktura" om en månad.
Men går gör det.
På mig och tjejen 20K.

Vänta nu lite, hur har Du lyckats plocka ut 20tkr på tjejen din? Hade inte alla hennes skulder gått till KF och hade inte hon löneutmätning nu?

Vänta nu lite, hur har Du lyckats plocka ut 20tkr på tjejen din? Hade inte alla hennes skulder gått till KF och hade inte hon löneutmätning nu?

Köpte ett Mastercard till henne - Med MITT Klarnakort.
Dessa Mastercards du köper är ju annonyma.
Bra att ha om du tex ska utomlands.

Har du tillgång till pengarna på Mastercard kortet direkt när du köper det? Och är dessa kort spärrade nånstans oxå?

Japp. Samma sekund. Laddade på med 6.000 nu. Går tar ut i bankomat (Max 2K åt gången) sen sätter in på mitt egna konto direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp