Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Shark.
Handlade med kortet nu i butik.
Det gick att "handla" men det gick inte att handla över beloppet och få i kontanter.

Det går, men, det måste ske på ställen där dem har fristående terminaler. Tänk dig pizzerior, kiosker, små barer/restauranger.
Lär känna ägaren på den lokala pizzerian så brukar det gå att lösa cash via kreditkort.

Dragit in många sas eurobonus poäng på det viset!

Shark.
Det gick att "handla" men det gick inte att handla över beloppet och få i kontanter.

Vad menas med fristående terminal?

Ah, man kanske skulle ge en sådan 500:- för att han ska ta ut 10K åt mig.

Det brukar gå att trycka ut ganska mycket cash om du bekantar dig med 3-4 typ pizzerior.

Sen kanske Klarna undrar varför du käkar på Kalles Pizzeria för 40.000 på en dag, men det ska dom strunta i :)
Ah, man kanske skulle ge en sådan 500:- för att han ska ta ut 10K åt mig.

Ger du dom lite extra för besväret :D?

Shark.

Vet inte om det tagits upp tidigare i tråden. Men om du gör ett större köp med klarna-kortet, typ en dator à 10.000 på netonnet, och sedan retunerar den och tar returen på ditt bankkort? Då har du ju gjort pengarna tillgängliga?

Reserverar mig då det var ett tag sedan jag jobbade i butik, men vi returnerade köpet till valfritt kort, ej tvunget att vara samma som köpet gjordes med.
Bryter säkert mot något avtal eller rör sig i gråzon :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp