Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Finns paypal ;) skapa 2 paypal konton och lägg in Engångskort du skapar i ditt första paypal konto och skicka till ditt andra paypal konto och lägg in ditt bankkonto i den andra paypal och använd engångskortet till att betala till dig själv och sen för du över pengarna ifrån paypal till ditt bankkonto och du har dem inom 2 dagar. Very Easy
Hur skapar du två konton? Man anger väl personnummer, telefonnummer etc..

Hur skapar du två konton? Man anger väl personnummer, telefonnummer etc..
Jag har två konton med två olika Mail adresser. Jag för över från klarna till mitt paypal och sen mitt andra till mitt bankkonto. Senast jag gjorde detta var förra månaden.

Finns paypal ;) skapa 2 paypal konton och lägg in Engångskort du skapar i ditt första paypal konto och skicka till ditt andra paypal konto och lägg in ditt bankkonto i den andra paypal och använd engångskortet till att betala till dig själv och sen för du över pengarna ifrån paypal till ditt bankkonto och du har dem inom 2 dagar. Very Easy
Menar du att du skapar ett engångskort i Klarna-appen? Det går väl bara till butiker så hur bär du dig åt då? :)

Menar du att du skapar ett engångskort i Klarna-appen? Det går väl bara till butiker så hur bär du dig åt då? :)
Ja exakt, och när du ska välja butiker så går du in i sök knappen och skriver in paypal och då kommer du typ få upp som Google och väljer paypal och loggar in och då kommer ”pay” i klarna lysa rosa och du kommer kunna använda det ;)

Jag kan säga att det gick bra att göra paypal-vägen. Hade ett konto med min vanliga e-post, skapade sen en med en annan jag hade (behövde inte ens bekräfta kontot). Sen la jag till kortet, la in min andra e-postadress som mottagare och skickade. Kunde skicka över 15000, delbetala via klarna.

Måste fråga här på forumet.
För mig att det tog 72 timmar innan
man kunde handla igen på t.ex delbetalning
efter man betalat månadens faktura?
Någon skrev detta för ett tag sen.

Deras kreditsystem är mer än konstigt fortfarande.
Ena dagen kan du handla för tusentals kronor
sen är det stopp för ett köp på 200 kr nästa
dag.

Någon som vet ?

Jag kan säga att det gick bra att göra paypal-vägen. Hade ett konto med min vanliga e-post, skapade sen en med en annan jag hade (behövde inte ens bekräfta kontot). Sen la jag till kortet, la in min andra e-postadress som mottagare och skickade. Kunde skicka över 15000, delbetala via klarna.
Vet hur mycket totallt kan man skicka över? 35-40k? Får man någon bekräftelse? Har klarna inget emot det?

När jag skickade 10k, 10k, 10k 3 gånger så togs det en Micro uc på mig :facejoy:
Ah ok. Men varför 10,10 och inte det hela på en gång så du slapp många små mikro uc.
:) . Hur många dagar tog det innan du fick pengar på andra sidan.
valde du skicka eller köpa?

Ah ok. Men varför 10,10 och inte det hela på en gång så du slapp många små mikro uc.
:) . Hur många dagar tog det innan du fick pengar på andra sidan.
valde du skicka eller köpa?
Fick bara 1 micro uc på mig. Jag kunde inte ta ut 30 på en gång var tvungen att ta 10,10,10 vet ej varför.
Tog mig 2 dagar och få in det i bankkontot. Jag skickade pengarna till mig själv till mitt andra paypal konto och tog ut dom därifrån till mitt bankkonto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp