- Meddelanden
- 697
- Mottagna reaktioner
- 334
- Poäng
- 487
Kolla ditt köputrymme hos Klarna. Jag fick ut ca 25 k.Hur mycket kan man föra över?
Kolla ditt köputrymme hos Klarna. Jag fick ut ca 25 k.Hur mycket kan man föra över?
Det står stort köputrymme plus jag har 30k hos de som jag delbetalar varje månad.Kolla ditt köputrymme hos Klarna. Jag fick ut ca 25 k.
Lyckades överföra 15k tack för tipsetHittade ett super sett att ta från klarna kort till ditt egna bankkort
Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Därefter kan ni föra över vart som helst
Plus ni slipper springa och krabba med paygoo och sätta in genom automat
Tryck bara på sätta in och sedan lägg till klarna kortet, efter det skriv hur mycket du vill sätta in.Hur hittar man applepay hos lunar?
Hur lång tid tar det att skaffa Lunar? Har gjort det, nu står det att de mottagit min ansökan och hör av sig så snart som möjligt. Jag har tydligen stort köputrymme på Klarnakortet. Så tänkte testa få över pengar till mitt bankkonto för att betala dyr kredit.Hittade ett super sett att ta från klarna kort till ditt egna bankkort
Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Därefter kan ni föra över vart som helst
Plus ni slipper springa och krabba med paygoo och sätta in genom automat
Det tog ca 12 timmar för mig tills jag fick mejl om att allt gick bra.Hur lång tid tar det att skaffa Lunar? Har gjort det, nu står det att de mottagit min ansökan och hör av sig så snart som möjligt. Jag har tydligen stort köputrymme på Klarnakortet. Så tänkte testa få över pengar till mitt bankkonto för att betala dyr kredit.