Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Klarna kundtjänst är så värdelösa så att jag inte har ord. Jag måste först förklara för dom hur deras system funkar för att de ska förstå min fråga.

Dom brukar ifrågasätta mig när jag vill ha ut OCR innan den 15:e för jag vill få upp köputrymmet istället för vänta på att dom ska skapa fakturan.
Borde vara logiskt varför man vill ha betalningsuppgifterna? :D

Dom brukar ifrågasätta mig när jag vill ha ut OCR innan den 15:e för jag vill få upp köputrymmet istället för vänta på att dom ska skapa fakturan.
Borde vara logiskt varför man vill ha betalningsuppgifterna? :D
Ja, de är helt värdelösa. Jag har nu försökt förklara för dom i 30 minuter, till slut förstod dom det och bad om ursäkt.

Om det handlar om månadsfaktura så kan du ladda ner betalningsuppgifterna förre den 15:e själv om du går in under de köp du har gjort men då måste du betala varje köp för sig själv.
Om det handlar om delbetalningskonto kan du göra betalning när du vill på hur stor summa du vill.

Är så trött på klarna. Har planera göra en köp idag. Kollade in igår och jag hade över 8000kr i köpeutrymme. Jag har gjort en större och en mindre betalning till de flrra veckan. Plötslig så har jag 0 köpeutrymme idag. Deras värdelösa kundservice upprepar samma sak om och om igen och svarar inte på min fråga. De säger att jag måste göra betalning för annars kommer jag vara nekad till köp. Jag förklarar till dem att jag har gjort betalning och då blev min köpeutrymme 0 istället. Har inte ens så stor skuld. Asså klarna är så värdelösa.

Jisses. Jag kommer nog klippa mitt kort nu. Varit så mycket strul på sista tiden för mig också.
Hade nästan 0kr i utrymme och då var "skuld" bara 8 000kr. Brukar betala in 30-40k i månaden.

Dags att skaffa en riktigt kreditkort tror jag.

Jisses. Jag kommer nog klippa mitt kort nu. Varit så mycket strul på sista tiden för mig också.
Hade nästan 0kr i utrymme och då var "skuld" bara 8 000kr. Brukar betala in 30-40k i månaden.

Dags att skaffa en riktigt kreditkort tror jag.
Håller med samma strul för mig, har aldrig missat en faktura och har haft stort köputrymme, helt plötsligt har dom ändrat till litet köputrymme. Beslutade mig för att köra kortet i papperstuggen men fastnade fick ta fram saxen istället.

Gå till Pressbyrån och köp ett Paygoo-reload kort. Fyll på kortet med pengar och betala med Klarna-kortet. Ta sedan ut kontanter i en bankomat med Paygoo-kortet och gör en insättning till ditt konto via en insättningsautomat. Lite knöligt men det fungerar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp