Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Okej. Men jag har inte fått igenom något på testköp på 1 vecka nu men ändå kunnat handla med kortet. Så att det skulle va något med nån uppdatering stämmer inte för mig iallafall
Konstigt, har du ringt och frågat de varför det är så? Vilka summor handlat det om totalt du har handlat för?

Konstigt, har du ringt och frågat de varför det är så? Vilka summor handlat det om totalt du har handlat för?
Fram tills för 1 vecka sen så hade jag handlat för ca 1500 kr. Då gick mitt köputrymme ner till medel och inga testköp har gått igenom. Sen dess har jag handlat för ca 500 kr med kortet endå

Fram tills för 1 vecka sen så hade jag handlat för ca 1500 kr. Då gick mitt köputrymme ner till medel och inga testköp har gått igenom. Sen dess har jag handlat för ca 500 kr med kortet endå
Okej, ring de och fråga och återkom gärna vad de sa.

Har varit i kontakt med dom via chatten. Men man får ju inget vettigt svar. Så det är ju helt omöjligt att veta sin gräns. Blir ju en chansning varje gång man ska använda kortet
Förväntat, de är helt värdelösa i chatten.

Har varit i kontakt med dom via chatten. Men man får ju inget vettigt svar. Så det är ju helt omöjligt att veta sin gräns. Blir ju en chansning varje gång man ska använda kortet
Ja en chansning är vad det är! Förstår inte att de inte utvärderar sina tjänster då och då och förbättrar. Det här med Testköp och kreditgräns är många som klagar på, det borde Klarna göra ngt åt. De kanske inte bryr sig!

Det svänger snabbt, från att ha 7500 kr i köputrymme till 0 på morgonen för att senare under dagen ha 7500 kr igen till att nu igen ha 0. Fattar inte :/

Det svänger snabbt, från att ha 7500 kr i köputrymme till 0 på morgonen för att senare under dagen ha 7500 kr igen till att nu igen ha 0. Fattar inte :/
Samma här, igår hade jag litet utrymme på nån hundring och idag stort utrymme på ca 40k. Och har redan massa betalningar under behandling på delbetalningskontot " gäller delbetalningen för alla köp eller måste man betala av styckvis per månad? " Gjorde precis en inbetalning på några tusen, kommer dom splittas ut på övriga skulder då eller.

Då gäller det att vara snabb när de 7 500 kr dyker upp!

Samma här, igår hade jag litet utrymme på nån hundring och idag stort utrymme på ca 40k. Och har redan massa betalningar under behandling på delbetalningskontot " gäller delbetalningen för alla köp eller måste man betala av styckvis per månad? " Gjorde precis en inbetalning på några tusen, kommer dom splittas ut på övriga skulder då eller.
Japp, betalar man extra så kommer de köp/fakturor som är äldst att prioriteras...jag slängde in 5000 extra och på det försvann nästan ingenting! det blev fördelat mellan de olika köpen, men skulden är ju mindre totalt, men detta är ett sätt för dem att kunna ta ut ränta på småköp, många småköp med låga belopp tex 100-500kr, tar oerhört lång tid att betala ned.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp