Jag gjorde de senast igår såKan man göra det?
Genom vilken sida då?Jag gjorde de senast igår så

Man kan aldrig vara 100% säker när det gäller Klarna och Klarnas köputrymme som ena dagen kan vara 10 000 kr och nästa dag 300 kr. Så har många skrivit här att de drabbas, för mig har det alltid funkat men jag har bara gjort små köp på max 500 kr åt gången.Hej.
Ifall 9500 kr går igenom med testköp i klarna. Kan jag då säker att i affären att köp för 3000 kr går igenom med samsung pay?

Har du kontaktat kundsupport i chatten? Vad säger de?För två dagar sedan så kunde jag göra köp för 14 000 kr på Klarna.
Idag när jag provade att göra ett testköp så kan jag inte ens köpa för något
Väldigt konstigt ändå för jag handlade inte något för två dagar sedan..
Nej jag har inte kontaktat dom, vet ändå att man inte får något riktigt svar av dom.Har du kontaktat kundsupport i chatten? Vad säger de?

Konstigt.Nej jag har inte kontaktat dom, vet ändå att man inte får något riktigt svar av dom.
Det konstiga är att det står medel fortfarande, så något borde man ju kunna köpa![]()
Jag tog faktiskt kontakt med dom sen för jag tyckte att det var så himla konstigt att ena dagen hade jag 14 000 kr i utrymme och dagen efter 0 kr.Har du kontaktat kundsupport i chatten? Vad säger de?
Jag använder också klarna rätt mycket och tycker det är en jättebra tjänst också, men det finns vissa fallgropar man måste tänka på:Än så länge står det fortfarande "Stort" på mitt köputrymme och då har jag både testat att tanka (ST1 har helt mobil betallösning nu fick jag lära mig idag) och handlade lite på Inet igår kväll för 6500kr med delbetalning på 12 månader.
Måste säga från första intryck känns det som en jätte smidig tjänst + har allt kopplat till apple pay och månadsfaktura. Precis som ett kreditkort även om det inte är ett riktigt kreditkort så är det det närmsta jag kommer till min sista anmärkning försvinner.
Kanske ger får man bättre betyg hos Klarna om man använder deras tjänst och har bra inkomst, i o m det är klarna på stortsett alla webbutiker idag och handlar alltid med mitt debit kort och inte haft några skulder till klarna på kanske 5-6 år.