Undrar det också?Nån som fått tillbaks sitt köputrymme efter meddelande om uppsägning? Allt betalt i tid så det blev inte uppsagt...
Ja jag har det i Apple Pay nu, hade tänkt använda det som reservkort och alla tar inte blipp (t ex bränslepumpen) så därav fråganJag fick mitt efter ca 10 dagar, men jag laddade ner kortet digitalt och la det på Samsung patient. Så jag kunde använda kortet i mobilen innan jag fick mitt kort.

Har du otur så hamnar ditt köputrymme på litet när du ex tankar bilen för en tusenlapp. Klarna går ej att lita på.Ja jag har det i Apple Pay nu, hade tänkt använda det som reservkort och alla tar inte blipp (t ex bränslepumpen) så därav frågan
förstår inte hur jag kan ha stort köputrymme (provat bara testköp 10k) med en bet anm
edit: provade testköp med 50k och det går bra med. Wtf haha
Märkligt i så fallHar du otur så hamnar ditt köputrymme på litet när du ex tankar bilen för en tusenlapp. Klarna går ej att lita på.
Det brukar uppdateras ett par dagar efter betalning, de ska hinna fö betalningen och registrera den.Mitt köputrymme ändrades från stort till mellan.
Uppdateras det efter inbetalning av fakturan som skapas om några veckor?