Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Från 0 utrymme i flera månader till 20K utrymme från ingenstans idag, klagar inte. Skrill funkade idag (dock fysiska kortet, engångs gick ej)

Haha klarna förvånar igen...Min man hade 29999 kr i köputrymme på lördagen, gjorde ett köp på 867 kr. Hade då 29132 kr kvar i utrymme både på lördagen och igår söndag. Nu i morse är utrymmet 0 kr! Utan några mer köp gjorda!

Haha klarna förvånar igen...Min man hade 29999 kr i köputrymme på lördagen, gjorde ett köp på 867 kr. Hade då 29132 kr kvar i utrymme både på lördagen och igår söndag. Nu i morse är utrymmet 0 kr! Utan några mer köp gjorda!
Ja det är väldigt konstigt! Jag hade 42.000 i utrymme igår och idag har jag 0.. inte använt något...

Ja det är väldigt konstigt! Jag hade 42.000 i utrymme igår och idag har jag 0.. inte använt något...

Inte bara för min man alltså...Klarna skyllde på nåt tekniskt problem och att det skulle va därför det visade fel igår och i lördags. Vi får väl vänta nån dag och se om det ändras igen...

Jag är supernöjd med Klarna-kortet. Som att handla på nätet fast med kortet. Valt att alla köp över 5000kr ska vara kredit, annars drar de från mitt vanliga bankkonto. Fungerar bra med apple-pay också.

Köputrymmet känns inte seriöst. Samma för mig med högt i förrgår och idag kan jag i princip inte köpa nåt alls. Samtidigt står det att dom kommer ta en kreditupplysning när man ska testa sitt köp utrymme sedan två veckor tillbaka men dom har ännu inte tagit någon upplysning mer än när jag skaffade kortet

Är det någon som har handlat med engångskort och sedan gjort en retur? Fick ni tillbaka pengarna till erat bankkonto? Hur lång tid tog det för er?

Har själv gjort en retur och enligt support ska den returen komma till ens kopplade bankkonto. Kan ta upp till 10 dagar och det har nu gått 8 dagar för mig sedan returen. Får hålla tålamodet uppe men tänkte iallafall höra om någon hade lite erfarenhet av detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp