Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har minskat med min skuld på klarna från 55.000kr till 43.000kr från augusti tills nu i januari och har alltid haft köputrymme på 10.000-20.000kr.
Men idag när jag skulle kolla mitten köputrymme så hade det gått från mellan till litet och inte ens 1kr i köputrymme och ändå har jag betalt allt i tid och extra emot vad jag behöver? Är inte det jävligt konstigt?

Klarna är jävligt konstiga och deras kundtjänst har inte själv koll på vilka parametrar som avgör köputrymmet. För inte så länge sen betalade jag in ca 10.000 kr till Klarna och hade efter detta ett utrymme på ca 25.000. Några dagar senare kunde jag inte köpa en räkmacka för 50 kr. Har även varit med om utrymmet omotiverat ökat en kort stund för att sedan minska igen. Klarna är helt opålitliga.

Klarna är jävligt konstiga och deras kundtjänst har inte själv koll på vilka parametrar som avgör köputrymmet. För inte så länge sen betalade jag in ca 10.000 kr till Klarna och hade efter detta ett utrymme på ca 25.000. Några dagar senare kunde jag inte köpa en räkmacka för 50 kr. Har även varit med om utrymmet omotiverat ökat en kort stund för att sedan minska igen. Klarna är helt opålitliga.

Så himla konstigt.
Skulle förstå om man inte betalt sin faktura i tid eller dylikt.
Sjukt opålitliga.

Nej de har ingen logik alls i deras system jag var uppe i 47k sen var det stopp nu har jag betalt ner till 32 typ alltid skött allt men inte kunnat ta mer sen jag var uppe i 47k och det var för över 2 månader sen.

Jag måste ha haft tur på nåt sätt, har haft kortet i ca 3 månader. Än så länge funkar det bra och det har aldrig strulat i fysiska butiker. Men jag kollar alltid mitt köputrymme samma dag jag tänkt använda kortet. Hade mellan först nu har jag litet köputrymme 3 000 kr men har använt kortet för olika små köp på ca 10 000 kr totalt.
Efter att ha läst allt här hade jag bestämt mig för att inte skaffa kortet men kröp till korset för ca 3 månader sedan.
Hoppas det ska funka bra i fortsättningen också. Bra att ha det som back up

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp