Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Har inte kortet men kan göra engångs kort. Har läst mycket av tråden.
Men de funkar inte med payson tex.kan någon sög hur jag snabbast kan omvandla ett engångskort ill pengar på kontot?
Prova Betalo appen, går att lägga in kort där för att sedan göra uttag till bankkonto men vet inte om Klarnas engångskort fungerar men värt ett försök.

Man kan köpa paysafecards i butik och överföra till skrill och sedan överföra till bankkonto. Kostar ca 80-90kr för hela processen.

Har du inte fått hem ditt klarnakort ännu så kan man connecta sitt digitala kort till apple eller googlepay.

Hm det enda för att kunna få pengar nu nu är att du skaffar dig ett revolutkort .( går på 10 min sen har du ett kort i apple/ google pay . Sen skapa ett engångskort för revolut. Använd sedan engångskortet för att fylla på ditt revolutkort . Sen kan du använda ditt revolutkort med apple/ Google pay överallt. ( revolut är ett visakort )

Hm det enda för att kunna få pengar nu nu är att du skaffar dig ett revolutkort .( går på 10 min sen har du ett kort i apple/ google pay . Sen skapa ett engångskort för revolut. Använd sedan engångskortet för att fylla på ditt revolutkort . Sen kan du använda ditt revolutkort med apple/ Google pay överallt. ( revolut är ett visakort )

Smart! Så typ sen sätta in på skrill o ta ut därifrån.. ja ska prova! Tack

Försökt verifiera mig typ 10 gånger nu e går bara inte.. på revolut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp