Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Vet inte om det spelar roll men alla köp jag gjort har jag lagt in för betalning så fort dom kommit in i appen . Dom kanske gillar det ?

Dom tjänar ju inte på det så tekniskt sett borde dom inte gilla det kan man tycka. :facejoy: Jag hade som högst 49K utnyttjat, just nu nere på 42K efter 2 månader och fortfarande 0 utrymme.

Någon som vet om det finns smidig metod för att frigöra kontanter utifrån kredit på Klarna-kortet.

Funkar väl om man begär några hundra utöver summan man betalar i butik?

Kan man inte nånstans se kortnummer på sitt klarnakort? Har beställt ett nu men vill använda redan idag på paypal, men får inte fram mitt kortnummer nånstans.
Måste jag vänta på det fysiska kortet?
Om jag försöker skapa engångskort så kommer jag bara till en googlesida.

Kan man inte nånstans se kortnummer på sitt klarnakort? Har beställt ett nu men vill använda redan idag på paypal, men får inte fram mitt kortnummer nånstans.

Du måste vänta på fysiska kortet.

När du gör engångskort och skriver in ”Paypal” som webbbutik, välj Paypal.com i sökfältet och du kommer då få en liten knapp i botten av sidan där de står ”Pay with Klarna” och då kommer du bli redirected till engångskort-skapningen.

Applepay eller google pay . Klarna kortet har support för båda

Du måste vänta på fysiska kortet.

När du gör engångskort och skriver in ”Paypal” som webbbutik, välj Paypal.com i sökfältet och du kommer då få en liten knapp i botten av sidan där de står ”Pay with Klarna” och då kommer du bli redirected till engångskort-skapningen.

Vad gör man sen när man har köpt ett via paypal? Ja fattar inte

Har inte kortet men kan göra engångs kort. Har läst mycket av tråden.
Men de funkar inte med payson tex.kan någon sög hur jag snabbast kan omvandla ett engångskort ill pengar på kontot?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp