Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Yes, valet om 6/12/24 månader kom upp direkt innan man gick vidare.

Nu blev jag beviljad 13.000 på klarna..fungerar det med skrill ? , jag är verifierad . Mvh Nisse

Nu blev jag beviljad 13.000 på klarna..fungerar det med skrill ? , jag är verifierad . Mvh Nisse

Mitt skrill-uttag står som ”Processed” iallafall så borde vara klart, pengarna drogs från Klarna och kom in på Skrill iallafall och dom är nu borta.

Kan bekräfta att jag har fått mina pengar via Skrill.

Förvånande nog så kunde jag idag göra en till större överföring till Skrill med engångskort trots att betalutrymmet på mitt Klarna-kort är 0kr.

Bara så ni vet så använde jag mitt klarnakort, utnyttjade 30k i tron om att kunna avbetala köpet vilket klart och tydligt framgår att man skulle kunna göra. Fick sedan en faktura på hela beloppet och ingen möjlighet alls till delbetalning. Vid kontakt säger klarna att det görs en prövning först efter man nyttjat kortet om delbetalning kommer vara möjlig eller ej.

^ Detta

Jag åkte på samma smäll förra månaden, tur nog så var det endast 2000 och jag kunde lösa det men tråkigt att de är så otydliga. Det är endast enstaka köp man kan delbetala med fysiska kortet. (Engångskortet väljer man betalningsplan, 6/12/24 månader direkt innan man gör kortet)

Någon som vet hur kreditvärdigheten förändras efter en inbetalning? Får man ut det inbetalade beloppet eller ökad kreditvärdighet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp