Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Till er som inte orkar läsa igenom sidor och kolla vilka metoder som fungerar för att få pengar till sitt bankkonto.

Skrill fungerar hur bra som helst, gjorde nyss en insättning via klarnakortet på 35.000 till Skrill, fått det bekräftat via klarnaappen att det köpet är tillagt på min nästa månadsfaktura. Så pengarna från Skrill kommer inom 2-5 dagar.

Nu är det givetvis jag som varit en idiot men iallafall, tänkte bara varna så inte någon annan också sätter sig i skiten.

Som jag förstod det så fungerade månadsfakturan och delbetalningskonto på samma sätt, dvs att man kan välja ett lägsta belopp att betala. Detta gäller dock inte på månadsfakturan, endast att man kan delbetala diverse köp man gjort med kortet, dock inte fakturan i sig då den slog mitt i ansiktet imorse. Bra att veta om någon annan använt kortet relativt flitigt för dagliga mindre köp. Detta satt mig i skiten denna månad men man lär sig.

Till er som inte orkar läsa igenom sidor och kolla vilka metoder som fungerar för att få pengar till sitt bankkonto.

Skrill fungerar hur bra som helst, gjorde nyss en insättning via klarnakortet på 35.000 till Skrill, fått det bekräftat via klarnaappen att det köpet är tillagt på min nästa månadsfaktura. Så pengarna från Skrill kommer inom 2-5 dagar.

Hej! Hur gjorde du? Det står max ca 7700 som insättning från mitt klarna kort till skrill konto.

När man gör så som ni gjort via Skrill, går det då att slicea den transaktionen och dela upp just det köpet?

Skapa engångskort och använt bara det kortet när ni sätter in hos skrill eller Neteller. Så kan man välja 36 mån delbetalning.

Aha. För mig funkade det för någon månad sen. Men de kanske stoppat det nurå. :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp