Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har typ 18-19 k hos Klarna men det tar tvärstopp nu. Jag har bara fått Creditsafe tagen på mig. Haft Klarna i flera år nu (inkl delbetalning via butiker online)
Undrar också om beloppet kan spela roll...

Jag har typ 18-19 k hos Klarna men det tar tvärstopp nu. Jag har bara fått Creditsafe tagen på mig. Haft Klarna i flera år nu (inkl delbetalning via butiker online)

Men vissa får UC. Det varierar.

Jag har 34 tkr hos Klarna för er information. Full UC utan att man tar nytt lån, usch!

Jag har ca 43 000 kr hos klarna och har aldrig fått uc tagen, inte ens en mikro uc. Enbart creditsafe och decidas hittills och då har jag både månadsfaktura samt kortet.

Har 63000 kr hos klarna, var initialt 76000 kr. Ingen UC tagen

Jag tror bara jag fått decidas och creditsafe, möjligen Microuc för många år sedan. Använder klarna ofta, tror jag som mest haft ungefär 45-50000

Får ni också detta när ni ska göra ett testköps? Tas det en UC eller vad händer ?

Bilagor

• Screenshot_20200204_233951_com.myklarnamobile.jpg
    Screenshot_20200204_233951_com.myklarnamobile.jpg
    222.4 KB · Visningar: 248
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp