Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Tar dom creditsafe när man ansöker om kortet ??

Det verkar vara lite olika när man läser i tråden .

Nån som har sökt nyligen och kan svara

Jag har kortet, vad jag minns togs ingen upplysning alls vid beställningen, det tas upplysning lite då och då vid köp. Senaste tillfället var det något nytt ställe jag fick brev av, minns inte namnet annat än att det hade någon ekonomikoppling, soliditet eller liknande, Göteborgsadress vill jag minnas

Aha men då är det väl som vanligt med klarna . Jag gjorde ett köp för någon vecka sedan och då tog dom en creditsafe på just det köpet .

Jag får prova helt enkelt men vill ju inte att dom tar en UC för ett kort som jag inte vet vilken inköpsgräns jag har .

Finns det något säkert sätt att ta ut kontanter från klarna? Utan att bli spärrad. Läst tråden men blir inte klok.

Och ja dom tar creditsafe.

Är det ngn som kan svara lite heltäckande? Jag tror att jag har följt villkoren via appen, i går fick jag en bekräftelse på att min första återbetalning var gjord - konto kopplat osv. Ändå blir jag direkt nekad när jag försöker ansöka om kort, ingen upplysning är gjord. På kundtjänst tror man att det kan vara en fördröjning i systemet.
Så... lever hoppet tills på måndag eller blir vissa nekade utan grund?

Fan va låst man blir när man ligger efter med betalningar till Klarna. Alla sidor online har ju typ att det går via Klarna. Undra om spärren släpper efter eventuell skuldsanering. Hoppas inte Klarna tar över världen och att man betalar via Klarna på ICA i framtiden ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp