Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Nu har jag begränsat köputrymme enligt appen. Var tydligen otroligt känsligt att betala 12 kr i en pautomat:rolleyes:

Vet någon om man fortfarande kan överföra via paypal med klarna kortet?

Vilket skämt.... alltså hur kan de hålla på så här?!!

Jag hade inte noll utnyttjat innan heller, utan ca 1100kr. Testade någon gång innan och hade köpgräns på 85000 eller så. Nu får jag ok på 2000 kr till bara, känns väldigt svajigt

Jag hade inte noll utnyttjat innan heller, utan ca 1100kr. Testade någon gång innan och hade köpgräns på 85000 eller så. Nu får jag ok på 2000 kr till bara, känna väldigt svajigt
Undrar om Klarna ens vet att det är så??? Det ger deras produkt väldigt dåligt rykte!

Fint om du är påväg till den lokala B&O affären för att köpa tv’n som du alltid har drömt om, när du parkerar så betalar du med med klarna sen kan du inte ens köpa en 22” på maxi :)

Haha ja jag betalade ner klarna från 47-30 000 på ett år, alltså 17 000 och fick ändå inte en bussbiljett.
Sen betalade jag ner klarna från 30 000 till 0 kronor, hoppades ha en panikbuffert där men kunde ta två matbeställningar på Ica á 2500 kr sammanlagt sen var det totalstopp överallt.

Betalade även in ca 50 000 april 2018.
Alla stora betalningar plus månadsbetalningar borde ge dem en hint om att man sköter sig.

Har du 0 kronor utnyttjat hos dom nu då?

Fint om du är påväg till den lokala B&O affären för att köpa tv’n som du alltid har drömt om, när du parkerar så betalar du med med klarna sen kan du inte ens köpa en 22” på maxi :)

Typ. Man tror man ska bjuda på lax och hummer men får bjuda på mört.. "du vet klarnakortet...."

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp