Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Idag fick jag ett brev från Decidas. Klarna har tagit en sådan upplysning på mig, oklart varför. Första gången de tar en upplysning på mig, har haft kortet i flera månader, aldrig använt det.

Idag fick jag ett brev från Decidas. Klarna har tagit en sådan upplysning på mig, oklart varför. Första gången de tar en upplysning på mig, har haft kortet i flera månader, aldrig använt det.

Klarna är muppar. Det är nog svaret på varför.....!:p

Skumt att göra det före alla nya taxerings uppgifter kanske gör en i juni också.

Tog klarnakortet och utnyttjade 25.900 som jag trodde jag skulle kunna betala av lite på månadsvis. Icke sa Nicke. Den möjligheten fanns inte trots att det var den informationen man fick när man ansökte om kortet. När jag ber klarna om underlag att ”det kanske inte kommer gå att delbetala” så slingrar dom sig och ställer samma fråga om och om igen. Fattar inte. Nu ligger lånet dessutom hos inkasso.

Det dom kommer åka dit på, det dom gör är vilseledande. Men dom går under FI.

Vårt FI är totalt är så tafatt. Bör ha mer makt än dom har.

Vår regering har dock tillkallat deras VD nu.. men vi har ju en zombie regering.

Regering. FI. Klarna. Kan tänka mig nivån på det mötet. Ett gäng sinnesslöa och maktgalna dinosaurier bollar med varandra.

Regering. FI. Klarna. Kan tänka mig nivån på det mötet. Ett gäng sinnesslöa och maktgalna dinosaurier bollar med varandra.

Hade varit lite kul om det skulle kunna se det på tv.

Längtar så otroligt däremot till Trump parodier när han e klar som president.

Blir underhållande, dock är hela hans period en parodi i sig.

Däremot har Trump för den amerikanska ekonomin gjort riktigt mycket gott medan svenska regeringen har misslyckats med allt förutom subventionerade elcyklar och genustoaletter. Börsen är uppe 20% i år där. Dom har rekordlåg arbetslöshet och lite annat smått och gott som Trumphatande svensk media inte talar gärna om.

Har någon använt Paygoo på sistone? Fungerar det fortfarande lika smidigt som när jag kom på den briljanta idén :D

Hello!!
Om man precis fått beviljad kredit men ej fysiskt kort går det att på ngt sätt fixa överföring till ngt o sedan ta ut? Vet att det skrivits tidigare om det men mkt fungerar ju inte aktuellt datum. Tillfälligt kort på klarna är ju nu bundet specifikt till ett företag. Går alltså inte föra över till Betalo m m. PayGo kan du inte ladda på hemsidan nu pga tekniskt fel. Ja har någon ett förslag??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp