Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Idag fick jag ett mejl om att skaffa klarnakortet så jag trodde det äntligen var dags men sidan bara laddade. Pratade med kundtjänst som sa att kortet inte går att beställa för att det görs i liten upplaga och är slut just nu men jag har försökt få det sedan i somras och det känns som personligt mot mig när andra får kortet och inte jag, då är det inte "slut".

Nu kunde min man beställa klarnakortet utan problem fast kundtjänst sa till mig att det var helt slut. Han har mycket mer lån än mig, orättvist.

Klarna refererar till creditsafe när jag konfronterade att någon med sämre ekonomi än mig får kortet utan omsvep och jag inte får det. Jaja skitsamma.

Nu fick jag mail om att skaffa klarna kortet, men länken i appen funkar inte :(

Snälla vet någon nåt annat sätt och ta ut kontanter från klarnakortet?

Har klarna kortet, när jag beställde så var det slut kort i en viss färg :) fick ta ett rosa

Jag testar igen. Snälla vet nån hur man kan ta ut pengar eller betala räkningar med klarna kortet?? Sitter i skiten, alla tips osv uppskattas mycket.

Har klarna kortet, när jag beställde så var det slut kort i en viss färg :) fick ta ett rosa

:D Måste vara en syn för gudarna när Du, ståtliga man, visar upp Ditt rosa Klarna kort i kassan hos den snygga kassörskan :p

Jag kan skapa sånt engångs klarna på 25 000
Finns det nåt sätt att få ut dom i pengar!
Vill inte ha 25 000 men 5000kr vore. Perfekt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp