Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

https://www.breakit.se/artikel/17930/snoop-dogg-investerar-i-klarna

Klarna har länge använt uttrycket "smoooth" för att beskriva sina tjänster och enligt grundaren och vd:n Sebastian Siemiatkowski var det så Snoop kom på tal.

Ja tjänsten är verkligen "smooth" så "smoooth" att man inte ens kan se sitt saldo eller fakturor när du loggar in.

https://www.breakit.se/artikel/17930/snoop-dogg-investerar-i-klarna

Klarna har länge använt uttrycket "smoooth" för att beskriva sina tjänster och enligt grundaren och vd:n Sebastian Siemiatkowski var det så Snoop kom på tal.

Ja tjänsten är verkligen "smooth" så "smoooth" att man inte ens kan se sitt saldo eller fakturor när du loggar in.
Som jag letat efter dig, allmän fråga, hade nystartfinans lösenkrav när du fick beviljat hos dom?

Som jag letat efter dig, allmän fråga, hade nystartfinans lösenkrav när du fick beviljat hos dom?

Japp på det dom faktiskt löste. Bla en skuld hos KFM. Men undvik så gott det går. Dom är USLA på verkligen allt. Sämsta banken jag haft & göra med.

Bara jag som inte ser kortet i appen idag?

Någon som har Klarna kortet med samma problem? Mitt kort är helt borta i appen och på hemsidan. Testade ett köp för 15 kr på ICA nyss och fungerade ej. Har stort köputrymme. Står beställ ett Klarna kort nu där jag hade mitt kort tidigare. Har dom råkat ta bort mitt kort? Har pratat med kundtjänst men dom är ju.. ursäkta språket.. helt värdelösa!

Någon som har Klarna kortet med samma problem? Mitt kort är helt borta i appen och på hemsidan. Testade ett köp för 15 kr på ICA nyss och fungerade ej. Har stort köputrymme. Står beställ ett Klarna kort nu där jag hade mitt kort tidigare. Har dom råkat ta bort mitt kort? Har pratat med kundtjänst men dom är ju.. ursäkta språket.. helt värdelösa!
Mitt e där, kortnr syns iaf, köputrymme stort står det fortfarande!

Mitt syns och handlade med kortet idag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp