Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Nu har jag inte orkat läsa 220 sidor, men är läget som tidigare? Man kan inte veta i förväg om ett köp går igenom eller ej? Tänkte ev köpa en bil..

Med tanke på din fina ekonomi varför skulle du använda dig utav Klarna som har en mycket högre ränta en flera andra aktörer, som exempelvis Santander och dylikt?

Det är för övrigt helt sjukt att jag ingenstans kan hitta mina betalningar,totala skuld eller liknande. Varesej på Klarna.se eller appen.
Måste man ringa dom varje gång eller vadå?

Med tanke på din fina ekonomi varför skulle du använda dig utav Klarna som har en mycket högre ränta en flera andra aktörer, som exempelvis Santander och dylikt?

Nåja lassegetdivideavslagmans ekonomi är kanske inte så bra i bankernas ögon.
Det är en andrabil i så fall, inte så stora pengar och jag kan nog betala av på 3-4månader eller så, och då spelar 9-19% vs 4-5% ingen jätteroll.

Nåja lassegetdivideavslagmans ekonomi är kanske inte så bra i bankernas ögon.
Det är en andrabil i så fall, inte så stora pengar och jag kan nog betala av på 3-4månader eller så, och då spelar 9-19% vs 4-5% ingen jätteroll.

Ta då credway, 30.000 kronor?

Löpande kontokredit med flexibel återbetalning. Lägsta månadsbelopp: 1 500 kr (amortering inkl. ränta). Årsavgift: 0 kr. Aviavgift: 0 kr. Uppläggningsavgift: 0 kr. Årsränta: 26% f.n. (2,17% per månad). Prisexempel: Vid utnyttjad kredit på 15 000 kr i 12 månader. Totalt att återbetala 17 195 kr (1 433 kr per månad). Effektiv årsränta: 29,33%.

Kostar alltså i princip ingenting...
Lägg pengarna på en fulltank till andrabilen :D

Ta då credway, 30.000 kronor?

Löpande kontokredit med flexibel återbetalning. Lägsta månadsbelopp: 1 500 kr (amortering inkl. ränta). Årsavgift: 0 kr. Aviavgift: 0 kr. Uppläggningsavgift: 0 kr. Årsränta: 26% f.n. (2,17% per månad). Prisexempel: Vid utnyttjad kredit på 15 000 kr i 12 månader. Totalt att återbetala 17 195 kr (1 433 kr per månad). Effektiv årsränta: 29,33%.

Kostar alltså i princip ingenting...
Lägg pengarna på en fulltank till andrabilen :D

Det är ju sämre än klarna, och måste ansökas om, klarnakortet har jag redan.

Men infon om sänkt tak? Hur var det med den saken?

Jag tror att gränsen gick vid 39% därav har alla lagt sig under den nivån...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp