Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Om jag inte minns fel går det att betala räkningar och fakturor på Forex? Någon som provat att betala räkningar med Klarnakortet på Forex? Tänker att det kan vara ett alternativ till att ränna runt på Pressbyrån ;)

Om jag inte minns fel går det att betala räkningar och fakturor på Forex? Någon som provat att betala räkningar med Klarnakortet på Forex? Tänker att det kan vara ett alternativ till att ränna runt på Pressbyrån ;)

Tror att uttag på forex jämställs med kontantuttag

Enligt Klarnas kundtjänst går det att köpa utländsk valuta med Klarnakortet. På till exempel Forex. Det kan ju vara en lösning.

Jag provade att göra detta också på Forex.
När du sätter in Klarnakortet i den lilla kortläsaren på Forex så står det kontantuttag och förmodligen blir det "blockat" redan i det skedet.

Enligt Klarnas kundtjänst går det att köpa utländsk valuta med Klarnakortet. På till exempel Forex. Det kan ju vara en lösning.

Undrar om dom menar köp i utländsk valuta..

Pratade nyss med en via klarnas tjat och enligt dom så kommer detta kreditkort att synas innan årsskift på minuc tur att jag inte har sökt det ännu

Pratade nyss med en via klarnas tjat och enligt dom så kommer detta kreditkort att synas innan årsskift på minuc tur att jag inte har sökt det ännu

Påverkar det oss som redan har det också?

Detta är verkligen katastrof om det stämmer.

Detta är verkligen katastrof om det stämmer.

Hoppas inte det stämmer jag kunde precis ansöka för kreditkortet men ville inte förens jag frågade säkert om det skulle dyka upp som en kredit. Men varje gång man loggar in nu på klarna står det ju "klarnas bank" Innan var det ju bara klarna.

Måtte inte detta stämma! Men kan dom ändra så efter man ingått avtal med dom? Känns ju konstigt!?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp