Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Men säg att jag drar över 50.000kr från Klarna-kortet till mitt Payson-konto. Då har jag ju en skuld på 50.000kr till Klarna.
Vad ska man då betala som lägst varje månad?

1/24-del av beloppet varje månad :) Så på 50.000 blir det strax över 2000. Exkl ränta då.

syns krediten på Uc eller är detta så nytt så ingen har haft kortet över en kredituppdatering på UC för att kunna veta?

För mig går 59.000 bra, men 60.000 är för högt står det hahaha

syns krediten på Uc eller är detta så nytt så ingen har haft kortet över en kredituppdatering på UC för att kunna veta?

Syns inget på UC, varken på min UC eller vad klarnas kundtjänst hävdar.

hur länge har du haft kortet?

Sen slutet av maj. Har även fått bekräftat av Klarnas kundtjänst att krediten ej är synlig för andra än klarna själva. Syns alltså ej på UC eller Creditsafe :) Krediten är dessutom inte fast utan mer flytande.

"Vi har ännu inte lanserat detta kort ännu för alla, när kortet är tillgängligt för dig att beställa detta så ska det komma upp automatiskt när du loggar in."

Så skrev dom till mig iaf

Sen slutet av maj. Har även fått bekräftat av Klarnas kundtjänst att krediten ej är synlig för andra än klarna själva. Syns alltså ej på UC eller Creditsafe :) Krediten är dessutom inte fast utan mer flytande.
Fast har du haft det sen slutet av maj har du ju ännu inte valt att endast delbetala fakturan som kommer. Hur är det med delbetala fakturor hos Klarna? Visas nyttjad kredit som delbetalas som Avbetalning på UC?

Fast har du haft det sen slutet av maj har du ju ännu inte valt att endast delbetala fakturan som kommer. Hur är det med delbetala fakturor hos Klarna? Visas nyttjad kredit som delbetalas som Avbetalning på UC?

Har vart kund hos klarna i bra många år, inget har någonsin synts på UC och två enskilda medarbetare på kundservice har tydligt förklarat att ingen förfrågan görs hos UC och inget skuldsaldo visas hos UC. Delbetalningar via klarna syns inte det heller hos UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp