Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Utrymmet-knappen är borta för mig nu. :facejoy:
Den återkommer! Tydligen när man inte har nått köputrymme försvinner den, sa klarna iaf. Allt verka va huller om buller med klarna. Tydligen går de på allt ! Hur många aktiva köp, gräns osv. Därav försvinner vissa funktioner. På min tex så har jag kreditgräns på 4000 men kan ej handla. ”Hektisk dag du har nått maxbelopp bla bla” fattar nada!!!

Går jätte bra och ta engångskort och välja tex 3000 kr och sedan få det på månadsfaktura sedan kan du välja den att delbetala direkt

Jag undrar om man kan med ett klarna kort göra överföringar via internetbanken, eller används det endast för köp

Klarna fortsätter att överraska. Hade 8000 i betalutrymme. Betalade in månadens delbetalning på 2300 och helt plötsligt ökade köputrymmet till 25000. Ingen sans och ingen logik. Köper jag en kaffe på Pressbyrån lär väl utrymmet minska till 8000 igen :D

Klarna fortsätter att överraska. Hade 8000 i betalutrymme. Betalade in månadens delbetalning på 2300 och helt plötsligt ökade köputrymmet till 25000. Ingen sans och ingen logik. Köper jag en kaffe på Pressbyrån lär väl utrymmet minska till 8000 igen :D
Det brukar funka att få högt köputrymme första dagarna efter inbetalning. Sedan uppdaterar de i slutet av månaden med ränta mm. Så ramlar det ner till sämre igen

Fortfarande 0 för mig, får se om det tillkommer nytt utrymme innan nästa inbetalning. :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp