Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Någon som vet om det finns liknande kort/ kontokrediter som går att göra på samma sätt?

Försöker trycka på skaffa klarnakortet men länken funkar inte, är inne i appen :(

Samma här fast på hemsidan, är som en stum knapp.

Låg efter förra månaden men petade in 3500 i mitten på mars och har en skuld på 9000 på klarna kontot, innan jag betalade stod det ”mycket stark kredit” eller ngt nu står det svag hmmm

Försöker trycka på skaffa klarnakortet men länken funkar inte, är inne i appen :(

Jag fick svar av kundtjänst att knappen syns samt är klickbar först när kortet går att söka.
För någon som läst interaktionsdesign är ju det hemskt med en tydlig knapp som inte leder till ett meddelande men ”okej”.

Låg efter förra månaden men petade in 3500 i mitten på mars och har en skuld på 9000 på klarna kontot, innan jag betalade stod det ”mycket stark kredit” eller ngt nu står det svag hmmm

Hmmm... var står det? Jag har betalat ner min till 36500 kronor från 42000 innan jul.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp