Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Min är återbetald. Använder inte kortet alls längre. Konto ibland men betalar in direkt när lönen kommer. Väldigt skönt att ha nåt under kontroll!!

Min är återbetald. Använder inte kortet alls längre. Konto ibland men betalar in direkt när lönen kommer. Väldigt skönt att ha nåt under kontroll!!

Kommer göra detsamma, uselt kort på alla sätt och vis.

Det kom ett kort på posten idag, fast jag inte har beställt nåt. Jag fick ett mejl om att jag kunde skaffa ett, och var inne och tittade, men sökte aldrig något för att jag inte ville ha en onödig UC.

Idag kom det en Creditsafe i Kivra, och när jag kom hem så hade jag ett Klarna-kort ibland posten, i ett rosa kuvert med någon sorts fluff i... Imponerande av Klarna att skicka ut ett Visa till någon som de vet har fyra betalningsanmärkningar. "Köputrymme stort" står det i appen.

Än så länge har de iaf inte tagit en UC. Hoppas det fortsätter så.

Vilka summor kan man komma upp i innan Klarna tar en UC?

Vilka summor kan man komma upp i innan Klarna tar en UC?

Ja det undrar jag också. Jag lutar starkt åt att aldrig använda mitt kort alternativt be dem avsluta det, för jag vill verkligen inte dra på mig en onödig UC.

Min UC togs på 190.000
Då spärrades jag samtidigt.

Hade du skött betalningarna då?

Japp. Finns flera andra i tråden som också gjort så men åkt på en UC och Klarnas säkerhetsstjänst säger också att UC tas mer än ofta på diverse kunder som använder deras kort, finns ett par sidor bak i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp