Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Lyx dig. Själv har man fan över 150K kvar haha. Men sak försöka beta av allt på ett år.
Kommer dock ha det tufft nu och nästa månad så jag var lite nyfiken på vad konsekvensen hade varit om man hoppar över en månad.

Lyx dig. Själv har man fan över 150K kvar haha. Men sak försöka beta av allt på ett år.
Kommer dock ha det tufft nu och nästa månad så jag var lite nyfiken på vad konsekvensen hade varit om man hoppar över en månad.

Lyx vet jag inte om man kan kalla det. :)Det är ingen fara att skippa en månad, men det är heller ingen god idé med tanke på den höga månadskostnaden.

Skippar jag en månad har jag 18.000 månaden efter :/

Jag har totalt 54000 och har struntat i första och andra månaden ; o andra sidan öppnad jag inte brev längre så vet tyvärr inte Terry vad kostnaden m.m är men kan kolla upp på det :)

Har 3 frågor till er som har nyttjat Klarnas kort

1 : Har ni börjat betala av på er skuld? Om ja, hur mycket i månaden?
2: Har ni struntat i någon av betalningarna?
3: Har någon fått handla igen efter att kortet har blivit "spärrat" pga limiten?

1. Ja. 4600kr. Skuld på 83.000
2. Nej
3. Nej. Har inte kunnat handla på två månader. Varken faktura eller med kortet.

Klarna säger att man inte är spärrad och aldrig blir spärrad men ändå kan man inte handla. Haha.

Jag har gjort köp för totalt 57.300kr med Klarna-kortet. Jag har fram tills idag inte kunnat välja delbetalning pga tekniska fel hos Klarna så dom har fryst fakturorna.
Nu inatt fick jag månadsfaktura på totalt 57.300kr och nu kan jag i appen välja delbetalning på alla 9 separata köp.
Vad gäller då? Fakturan på 57.300kr har förfallodag nu i slutet av oktober och nu har jag som sagt valt delbetalning på alla köpen. Får jag ny faktura eller vad sker nu?
Har mailat Klarna men inte fått svar.

Hej
Jag har alltid haft stort köputrymme hos klarna. Som en av många här utnyttjade jag kortet under kort tid upp till 57000 innan jag blev stoppad. Jag betalade in hela min skuld förra veckan och fick då åter stort köputrymme men trots det så kunde jag igår inte handla på faktura ens till ett lägre belopp... någon mer med samma problem

Hej
Jag har alltid haft stort köputrymme hos klarna. Som en av många här utnyttjade jag kortet under kort tid upp till 57000 innan jag blev stoppad. Jag betalade in hela min skuld förra veckan och fick då åter stort köputrymme men trots det så kunde jag igår inte handla på faktura ens till ett lägre belopp... någon mer med samma problem

Men skämtar de eller! Seriöst... deras system verkar väldigt opålitligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp