Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

PS. Jag har inte löneutmätning än och kan visst få lån och även ett klarnakort om jag så önskar. Ds

Om du nu kan få lån.
Är det inte bättre att ta ett Blanco på 400.000 och betala av ALLA sina skulder istället för att ha löneutmätning?
Skuldsanering likaså.

Hahah, varför skulle Klarna behöva spåra något när dom VET vilket kort dom har utfärdat och till vem :D?
Kortet står ju för fan i mitt namn.

Om du nu kan få lån.
Är det inte bättre att ta ett Blanco på 400.000 och betala av ALLA sina skulder istället för att ha löneutmätning?
Skuldsanering likaså.

Hahah, varför skulle Klarna behöva spåra något när dom VET vilket kort dom har utfärdat och till vem :D?
Kortet står ju för fan i mitt namn.
Du hade ju gjort transaktion till andra kort och jag tolkade det som att de överföringarna ej var spårbara när pengarna hämtades ut.

400000 kr på en skuld som är 1,3 miljoner är en piss i Nilen. Det löser inte något. Jag är nöjd med mitt beslut att släppa och att slippa känna ångest varje månad lånen ska betalas. De två sista månaderna har varit så sköna sen jag släppte allt.
Jag vill aldrig mer ha ett nytt lån!

Senast ändrad:
Allt är individuellt & min poäng är att du absolut inte har rätt att döma andra skribenter som inte har valt din strategi.
Jag personligen hade nu i vuxen ålder aldrig gjort om misstaget jag gjorde då.
Dessutom om du inte blir beviljad skuldsanering så kommer du i princip ha löneutmätning hela ditt liv. Jag föredrar betala av på lån - du föredrar ha utmätning.
Det är en diskussion som får ses som avklarad och vill du fortsätta den så kan du göra det på PM istället för att vi ska förpesta tråden med en massa OFF-Topic.

Allt är individuellt & min poäng är att du absolut inte har rätt att döma andra skribenter som inte har valt din strategi.
Jag personligen hade nu i vuxen ålder aldrig gjort om misstaget jag gjorde då.
Dessutom om du inte blir beviljad skuldsanering så kommer du i princip ha löneutmätning hela ditt liv. Jag föredrar betala av på lån - du föredrar ha utmätning.
Det är en diskussion som får ses som avklarad och vill du fortsätta den så kan du göra det på PM istället för att vi ska förpesta tråden med en massa OFF-Topic.
För en gångs skull så har du rätt.

Jag har 0 blanco, 0 krediter och ett saftigt buffertspar, där jag lägger mellan 20-30 tuss i månaden. Jag tycker det är kul med privatekonomi och därför läser jag vad ni dårar gör med era liv här inne. Önskar er alla lycka till och hoppas ni lever gott när ni försöker kringgå system med 19,90% i ränta. Huset vinner ALLTID!

Ja, det finns något som heter ett kvalitativt liv också som kräver spendering. Det är inte gratis att leva.

Ja, det finns något som heter ett kvalitativt liv också som kräver spendering. Det är inte gratis att leva.

Ja ska man välja mellan att äta Nudlar tre gånger om dagen inlåst i sin lägenhet & ha Blancolån så vet jag vad jag väljer :D

Update! Fick svar på mail angående mitt problem , dom skrev att jag skulle avinstallera appen o installera den på nytt.. tror ni det hjälpte ? Neeeeej då.. så det är väl bara vänta x antal veckor till innan man får svar

Update! Fick svar på mail angående mitt problem , dom skrev att jag skulle avinstallera appen o installera den på nytt.. tror ni det hjälpte ? Neeeeej då.. så det är väl bara vänta x antal veckor till innan man får svar
Vad var ditt problem då?

Mitt problem är fortfarande att i slutet av ansökan utav kortet när man ska fylla i sina kontaktuppgifter så står det typ , opps nåt gick fel var vänlig försök om en stund igen.

Har testat allt men står bara samma sak, frustrerande !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp