Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Lyxfällan 2019:
”Innan vi skriver på kontraktet måste du klippa ditt klarnakort, ögonaböj”
Typ så känner jag efter läst de flesta kommentarer i denna tråd.

Tror de flesta här har passerat Lyxfällan med råge, och ser Klarna-kortet som en släckning av de värsta skulderna. Men klart är att kortet är en bra grogrund för ohanterbara skulder, men det är väl Klarnas modus..

Tror de flesta här har passerat Lyxfällan med råge, och ser Klarna-kortet som en släckning av de värsta skulderna. Men klart är att kortet är en bra grogrund för ohanterbara skulder, men det är väl Klarnas modus..

Inte bara de. Känns som att dom flesta uppmuntrar andra lånetorskar att hamna i större skuldfällor. Lite som att lösa nästa fix. Istället för att hjälpa och vägleda varandra till förbättrad ekonomi. Tråkig utveckling!

Senast ändrad:
Inte bara de. Känns som att dom flesta uppmuntrar andra lånetorskar att hamna i större skuldfällor. Lite som att lösa nästa fix. Istället för att hjälpa och vägleda varandra till förbättrad ekonomi. Tråkig utveckling!
Tack!
Så bra skrivet.
Jag vill inte klanka på någon annan men alla dessa inlägg i olika trådar om att låna mer, fixa och hitta genvägar gör mig kräkfärdig. Man kan alltid se det ur ett annat perspektiv då min ekonomi blir förbättrad då jag aldrig någonsin kommer vilja ta ett lån efter att ha läst allt här. Abrupt uppvaknande dock.
Jag har dock lång väg kvar med löneutmätning och ett hopp om skuldsanering.

Jag har äntligen fått hem mitt kort, i ett fint fluffigt rosa kuvert.

Nu är den stora frågan om man ska göra överföringar via paypal eller paygoo kortet? I och med att paypal verkar fungera lika bra och även går snabbare.
Så länge Paypal funkar så här bra är det fysiska Klarna kortet meningslöst.

Tack!
Så bra skrivet.
Jag vill inte klanka på någon annan men alla dessa inlägg i olika trådar om att låna mer, fixa och hitta genvägar gör mig kräkfärdig. Man kan alltid se det ur ett annat perspektiv då min ekonomi blir förbättrad då jag aldrig någonsin kommer vilja ta ett lån efter att ha läst allt här. Abrupt uppvaknande dock.
Jag har dock lång väg kvar med löneutmätning och ett hopp om skuldsanering.

Men skönt med en sådan som dig som är så pass skuldsatt att du har löneutmätning ska sitta här som moralens högväktare

Lätt dessutom att säga "jag vill aldrig mer ta ett lån" när du inte kan eller får ta lån och dessutom ska satsa på skuldsanering.
Kan ge mig fan på att det hade varit andra tongångar om du inte hade varit så djupt i skitet.
Folk här tar lån och använder Klarna för att inte hamna i träsket som DU gjorde. Så frågan är vem som är vettigast egentligen...

Kan garantera dig att "räntan" på Klarnas kort är lägre än SAMTLIGA blanco/lån du har i övrigt.

Men skönt med en sådan som dig som är så pass skuldsatt att du har löneutmätning ska sitta här som moralens högväktare

Lätt dessutom att säga "jag vill aldrig mer ta ett lån" när du inte kan eller får ta lån och dessutom ska satsa på skuldsanering.
Kan ge mig fan på att det hade varit andra tongångar om du inte hade varit så djupt i skitet.
Folk här tar lån och använder Klarna för att inte hamna i träsket som DU gjorde. Så frågan är vem som är vettigast egentligen...

Fy skäms på Dig Terry ! Inte sådana ord i detta forum tack !
Jag kan inte tänka mig att Du sitter & klankar ner på Din egen tjej hemma, som har liknande skulder som Ny2018...
Allt är skrivet i all välmening ! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp