Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Tog ut pengarna i en bankomat med Paygo-kortet sen gick jag till insättningsautomat och satte in 40.000 två gånger.

Vad är absolut enklaste sättet att få ut pengar från Klarna-kortet om man skaffar Paygoo-kort?

Varför går det inte att fylla på ett reloadkort?
Hittar inte ens alternativet till det online.

Vad är absolut enklaste sättet att få ut pengar från Klarna-kortet om man skaffar Paygoo-kort?

Jag tror att jag har skrivit det 17 gånger kingen :D

Du köper det Paygoo-Kortet. Aktiverar ditt konto med Mobilt BANK-ID på deras hemsida.

Går till pressbyrån, laddar på det med 2.000 kr åt gången.

Tar ut pengarna (10.000/dag) i en bankomat.

Sätter in pengarna på ditt konto i en insättningsautomat.

Jag körde på att ladda upp stålar på www.entropay.com.
Därifrån kan man ta ut dom till sitt konto.

(Eller om man är den som är den, sätta in dom på Pokerstars. Det är nog till olika bettingsidor och avbetalning av lån majoriteten av alla transaktioner gjorda med Klarnas korten under juli :)

Fungerade klockrent för mig i alla fall.
Som på många andra ställen måste man verifiera sig, men det var bara foto på ID och en räkning.
Limiten är 15000Euro och ta ut 45000euro per 30dagar när man är verifierad.

Tyvärr försvinner lite pga valuakursen, men man det blir ett enkelt och bekvämt arbete.

(Eller om man är den som är den, sätta in dom på Pokerstars. Det är nog till olika bettingsidor och avbetalning av lån majoriteten av alla transaktioner gjorda med Klarnas korten under juli :)

Som på många andra ställen måste man verifiera sig, men det var bara foto på ID och en räkning.

Tyvärr försvinner lite pga valuakursen, men man det blir ett enkelt och bekvämt arbete.

Som på PayPal att du måste ha 2 konton och skicka till sig själv?

Hur laddade du upp stålar :)?
Skapade du ett kort på entropay som du fyllde på med klarakortet? För till sitt entropaykonto verkar man bara kunna ladda stålar från bankkontot.

Hej på er,
Jag har nyss gjort ett testköp med klarnakortet som gick igenom upp till 93.000 kr.

Det jag nu undrar är om någon utförligt kan beskriva hur jag på bästa sätt får in dessa pengar på mitt konto hos Swedbank?

Jag skulle vara väldigt tacksam.

Hej på er,
Jag har nyss gjort ett testköp med klarnakortet som gick igenom upp till 93.000 kr.

Det jag nu undrar är om någon utförligt kan beskriva hur jag på bästa sätt får in dessa pengar på mitt konto hos Swedbank?

Jag skulle vara väldigt tacksam.
Hej!
Har du läst lite genom tråden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp