F
Fundersam 1
Gäst
Poäng: 0
jag har aldrig använt paypal? Hur fungerar det?
Tog ut pengarna i en bankomat med Paygo-kortet sen gick jag till insättningsautomat och satte in 40.000 två gånger.
Vad är absolut enklaste sättet att få ut pengar från Klarna-kortet om man skaffar Paygoo-kort?

Varför går det inte att fylla på ett reloadkort?
Hittar inte ens alternativet till det online.

Jag körde på att ladda upp stålar på www.entropay.com.
Därifrån kan man ta ut dom till sitt konto.
(Eller om man är den som är den, sätta in dom på Pokerstars. Det är nog till olika bettingsidor och avbetalning av lån majoriteten av alla transaktioner gjorda med Klarnas korten under juli
Fungerade klockrent för mig i alla fall.
Som på många andra ställen måste man verifiera sig, men det var bara foto på ID och en räkning.
Limiten är 15000Euro och ta ut 45000euro per 30dagar när man är verifierad.
Tyvärr försvinner lite pga valuakursen, men man det blir ett enkelt och bekvämt arbete.
Jag körde på att ladda upp stålar på www.entropay.com.
Därifrån kan man ta ut dom till sitt konto.
(Eller om man är den som är den, sätta in dom på Pokerstars. Det är nog till olika bettingsidor och avbetalning av lån majoriteten av alla transaktioner gjorda med Klarnas korten under juli
Fungerade klockrent för mig i alla fall.
Som på många andra ställen måste man verifiera sig, men det var bara foto på ID och en räkning.
Limiten är 15000Euro och ta ut 45000euro per 30dagar när man är verifierad.
Tyvärr försvinner lite pga valuakursen, men man det blir ett enkelt och bekvämt arbete.
?Hej!Hej på er,
Jag har nyss gjort ett testköp med klarnakortet som gick igenom upp till 93.000 kr.
Det jag nu undrar är om någon utförligt kan beskriva hur jag på bästa sätt får in dessa pengar på mitt konto hos Swedbank?
Jag skulle vara väldigt tacksam.