- Meddelanden
- 159
- Mottagna reaktioner
- 95
- Poäng
- 257
Jag kontaktade Klarna angående möjligheten att begära ut samtliga fakturor från ALLA köp jag har gjort via dem. Jag började använda klarna 2017 och har fram till dagens datum gjort 1161 köp. Det innebär att jag under dessa sex år i snitt har gjort 1,8 Klarnaköp om dagen (om jag har räknat rätt)
Mitt nästa projekt är att sammanställa alla fakturor och räkna ut totalbeloppet på dessa 1161 köp. Jag är lite rädd för att få sanningen kastad i ansiktet på mig. Alla mina Klarna-köp har varit ren onödig konsumtion som hade kunnat undvikas. I stället har det kostat mig onödig stress och ekonomiska problem då jag vissa månader har haft höga Klarnabelopp att betala. Nu är det slut med det.
Total skuld: 0:-
Mitt nästa projekt är att sammanställa alla fakturor och räkna ut totalbeloppet på dessa 1161 köp. Jag är lite rädd för att få sanningen kastad i ansiktet på mig. Alla mina Klarna-köp har varit ren onödig konsumtion som hade kunnat undvikas. I stället har det kostat mig onödig stress och ekonomiska problem då jag vissa månader har haft höga Klarnabelopp att betala. Nu är det slut med det.
Total skuld: 0:-