Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna UC

Tack!!
Fråga, vad är Perplexity Deep Research? Är det här fakta?
Perplexity är en AI-driven sökmotor och chattbot, likt ChatGPT :). Perplexity Deep Research är en avancerad funktion som utför omfattande analys på komplexa frågor. Den söker igenom hundratals källor på internet, analyserar informationen och levererar en detaljerad rapport inom 2-4 minuter! Med det sagt, AI-verktyg kan göra fel och man bör alltid göra sin egna research.

Perplexity är en AI-driven sökmotor och chattbot, likt ChatGPT :). Perplexity Deep Research är en avancerad funktion som utför omfattande analys på komplexa frågor. Den söker igenom hundratals källor på internet, analyserar informationen och levererar en detaljerad rapport inom 2-4 minuter! Med det sagt, AI-verktyg kan göra fel och man bör alltid göra sin egna research.
Då förstår jag! Smidigt! :tummen:

Inget från Klarna syns och har aldrig gjort...
Jodå! Jag köpte en sadel och betalade med Klarna-delbetalning och det blev dels en UC förfrågan och dels en rapporterad kredit på UC. Den försvann dock efter ett tag, innan den var slutbetald.

Handlar ofta via Klarna faktura. Några gånger under åren, inte ofta, har dom gjort en förenklad UC-förfrågan som ju inte påverkat kreditbetyget det minsta. Men om det vid delbetalning görs en full UC är jag osäker på då slumpen verkar styra Klarnas agerande.

Jodå! Jag köpte en sadel och betalade med Klarna-delbetalning och det blev dels en UC förfrågan och dels en rapporterad kredit på UC. Den försvann dock efter ett tag, innan den var slutbetald.
Syntes delbetalningen ganska omgående vid köpet, eller tog det ett tag tills det uppdaterade?

Har på känn att min delbetalning kommer synas snart…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp