Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna till Fairlo

När jag försöker Lösa min klarna skuld på Fairlo så kommer det upp att dom inte hittar någon skuld på klarna. Detta trots att jag har detta? Något som varit med om detta och vet varför min skuld inte kommer upp?

Har du skuld på delbetalningskonto? För det är bara det Fairlo kan ta över.

Nope, fick svar nu via chatten på Fairlo. Men konstigt eftersom klarna har slopat delbetalningskontot. Då har alltså Fairlo släppt en helt meningslös tjänst. Inga nya kunder kommer tillkomma då klarna skrotat detta

Nope, fick svar nu via chatten på Fairlo. Men konstigt eftersom klarna har slopat delbetalningskontot. Då har alltså Fairlo släppt en helt meningslös tjänst. Inga nya kunder kommer tillkomma då klarna skrotat detta
Kankse intr men dom som har kan iaf flytta :) tror ej dom tänker att dom ska ha nya kunder. Kännns mer som det är för att hjälpa folk få bort skit skulder med skit ränta :)

Inte att man ska ta massor grejer på delbetalar gång på gång för att sen flytta över det till Fairlo? Haha

Delbetalningskonto finns fortfarande, det har inte upphört. Däremot har dom ändrat modellen och regler för det, t ex återbetalningstiden.
Delbetalningskonto är fullt tillgängligt för Klarnakortet iallafall.

Så tjänsten är definitivt inte meningslös hos Fairlo. Jag sänkte min månadskostnad från 1200 till 400 med dom. 10/10 hos mig.

Som tidigare sagt så går det bara att lösa delbetalningskonto hos klarna. Ifall du har månadsfaktura hos klarna så kan du flytta över den till deöbetalningskonto och på detta sätt lösa skulden.

Som tidigare sagt så går det bara att lösa delbetalningskonto hos klarna. Ifall du har månadsfaktura hos klarna så kan du flytta över den till deöbetalningskonto och på detta sätt lösa skulden.
Precis delbetalningskontot finns kvar hos klarna och det går att flytta köp på klarna kortet dit och sen lösa dem via Fairlo lösa som inte startat upp för alla än. Pratade med dem förra veckan och de håller på med denna tjänst ännu och hoppas inom kort komma med info per mail och då ska man kunna lösa andra krediter än Klarna och lösa klarna delbetalningskontot flera gånger.

Hur flyttar man från Klarna kortet till delbetalning? Trodde dom hade skrotat den möjligheten?

Du måste aktivt välja delbetalning på varje köp, inte alla köp som det går att göra så på men tror gränsen ligger runt 250kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp