Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Klarna till bankkonto eller skrill?

Nej med just klarna så kommer ånger/retur gå tillbaks till klarna-kontot. Kanske att det går med engångskort?

var också innan årsskiftet, så vet inte om det funkar nu

Gjorde du detta nyligen? Jag lyckades med detta innan årsskiftet men sen slutade det fungera för mig med engångskort. Stod att köpet gick emot deras villkor. Kanske funkar igen då. Problemet är när man testar flera gånger med olika engångskort och det inte funkar så slår skrill ifrån istället och låser kontot.

Står bara hoppsan något gick fel försök igen senare när jag försöka göra det nu.

Om du inte vill trixa med Skrill (Betalo funkade inte för mig iaf) kan du fortfarande köpa ett Paygoo-kort, fylla på, på Pressbyrån och sedan ta ut cashen och sätta in på ditt konto via en insättningsautomat. Det kräver dock att du har ett fysiskt Klarnakort då det inte går att fylla på Paygoo-kortet på nätet.

Problemet är att jag har 3st bet anmärkningar då kan jag inte beställa klarna kortet. Får väl försöka hitta något dyrt på nätet och beställa via klarna för att sedan ångra köp och få pengarna till mitt bankkonto?!
Klart du kan beställa klarna kortet trots dina 3 betalningsanmärkningar? Jag har 9 anmärkningar o fick mitt klarna kort utan problem ,,,har dock handlat på klarna faktura innan o skött det! Men borde inte va problem om dina anmärkningar inte är nya

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp