Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna pausa betalning

Hahahahahaha alltså Klarnas kundtjänst.... vilka "stjärnor" Hur är det möjligt att man kan jobba i ett så stort företags kundtjänst utan att kunna svara på frågor och utan att veta hur saker fungerar i företagets egna system!!! Kostar det för mkt att utbilda sin kundtjänstpersonal?! Är det därför de inte kan svara på frågor.

Jag ringde nu bara för att jag inte hittade var man pausar fakturan men jag fick inget svar för hen viiste inte. Men hen som svarade upprepade hela tiden att ja man ska kunna pausa i appen men när jag sa att okej, bra, jag vill veta hur man gör eftersom jag har sett det förut men inte hittar det nu så visste hen inte.

Hahahahahaha alltså Klarnas kundtjänst.... vilka "stjärnor" Hur är det möjligt att man kan jobba i ett så stort företags kundtjänst utan att kunna svara på frågor och utan att veta hur saker fungerar i företagets egna system!!! Kostar det för mkt att utbilda sin kundtjänstpersonal?! Är det därför de inte kan svara på frågor.

Jag ringde nu bara för att jag inte hittade var man pausar fakturan men jag fick inget svar för hen viiste inte. Men hen som svarade upprepade hela tiden att ja man ska kunna pausa i appen men när jag sa att okej, bra, jag vill veta hur man gör eftersom jag har sett det förut men inte hittar det nu så visste hen inte.
Mmm jag vet. Chattade med någon och din skulle fixa det men verkar inte ha fungerat tyvärr. Suck

Individuella betalningar kan man inte pausa. Man kan bara flytta flytta förfallodatum eller dela upp
Jo men de tror jag man kan. Min vän lyckades med det, enskilda köp på både klarna kortet och månadsfakturan.

Jo men de tror jag man kan. Min vän lyckades med det, enskilda köp på både klarna kortet och månadsfakturan.
är du säker? I appen kan man inte göra det

Detta har jag också undrat över länge.

är du säker? I appen kan man inte göra det
Ja precis, men hon va tvungen att skicka till kundtjänst. O då tröck hon bara på ett köp hon gjort o sen typ ”kontakta kundtjänst” eller liknande. O så skrev hon att hon ville pausa alla sina fakturor. Tror säkert hon gjort en 40-50 köp med kortet o de pausade samtliga.

Bara skriv till kundtjänst att ni vill pausa era fakturor pga ekonomiska svårigheter

Hard shiping program kallar dem det för. Skriv i chatten att du vill prata med en mänsklig agent

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp