Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna månadsfaktura

Hej, jag håller på att släppa 1,3 miljoner till fogden. Vid års skiftet ska jag söka skuldsanering. Jag har ett köp på klarna på 1600 kr som hamnat på månadskonto, köpet är gjort för 2 och en halv månad sen men kommit som faktura nu. Kan jag strunta i o betala den eller ka nde sätta käppar hjulet inför en skuldsanering? Tänker att det kanske ser ut som att jag beställt saker via klarna i syfte med att inte betala köpet.

Det som händer är att du får en påminnelse från Klarna och betalar du inte den så går den till Inkasso och sedan till kronofogden
Chatta med klarnas kundtjänst de är riktigt trevliga !

Jag har koll på vad som händer om jag inte betalar, men min fråga var om köpet kan ses som att jag gjorde köpet för att "utnyttja" dem, med uppsåt för ett strunta i att betala, i min ansökan om skuldsanering framöver

Jag har koll på vad som händer om jag inte betalar, men min fråga var om köpet kan ses som att jag gjorde köpet för att "utnyttja" dem, med uppsåt för ett strunta i att betala, i min ansökan om skuldsanering framöver

Nu när du släpper dina skulder så kommer du (om du har ett jobb) förmodligen få pengar "över". Du kan ju ta dessa pengar och betala Klarna. Sen är saken ur världen. Då kan du även säga att du betalat av smålånen när kfm ringer.
Detta gjorde jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp