Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna kortet

Hej!

har precis skaffat Klarna kortet. Det är nytt för mig och jag får inte ut information på appen. Om jag köper en klocka för låt säga 25.000kr, kan jag dela upp denna betalningen på ex 12-24 månader? Fungerar det samma som om man väljer Delbetalning? Eller det är Max 45 dagar på hela beloppet?

Hej!

har precis skaffat Klarna kortet. Det är nytt för mig och jag får inte ut information på appen. Om jag köper en klocka för låt säga 25.000kr, kan jag dela upp denna betalningen på ex 12-24 månader? Fungerar det samma som om man väljer Delbetalning? Eller det är Max 45 dagar på hela beloppet?
Hej, ja det kan du. Du får olika alternativ att välja antingen 30 dagar faktura eller delbetala från 3,6,12 eller 24 månader.

Om du får genom köpet, dom har varit ganska instabila på sista tiden.

Hej, ja det kan du. Du får olika alternativ att välja antingen 30 dagar faktura eller delbetala från 3,6,12 eller 24 månader.
Står ”Du får mellan 14-45 dagars kredittid med dina köp”.. står ingenting om delbetalning i 24 mån?

Du kan flytta köpet till delbetalning.
Finns också ett alternativ i appen där man kan ange att nästa köp ska delbetalas och anger det exakta beloppet. Om det ens funkar nu när appen funkat så dåligt i veckor.

Jag har inte delbetalning som alternativ?

Bilagor

• 4FD1F715-9B00-455D-BA15-1080F204E14D.png
    4FD1F715-9B00-455D-BA15-1080F204E14D.png
    290.4 KB · Visningar: 147
Delbetalning är inget standard betalningssätt.
Det fanns en knapp "Har du stora planer" eller liknande där man angav summan man ville delbetala och när du handlade det beloppet så lades det på delbetalningskontot.

Det du kan göra nu är efter gjort ett köp och ligger på månadsfakturan så kan du välja att lägga på delbetalningskonto.

Delbetalning är inget standard betalningssätt.
Det fanns en knapp "Har du stora planer" eller liknande där man angav summan man ville delbetala och när du handlade det beloppet så lades det på delbetalningskontot.

Det du kan göra nu är efter gjort ett köp och ligger på månadsfakturan så kan du välja att lägga på delbetalningskonto.
Tack för du tar dig tiden till att svara!
Jag pratade med kundtjänst och dom sa att jag kan lägga det som delbetalning efteråt men dom kan inte garantera att det går med tanke på den höga summan. Känns ganska risktagande att köpa en klocka för 25k sen kan man inte delbetala det (om det inte skulle fungera att dela upp betalningen står man där med ett belopp på 25k som ska betalas inom 30 dagar)

Ja, det är nog klokt. Behöver man en klocka för 25 lax?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp