Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna kommer aldrig till inkasso??

Väldigt intressant. Låter som Klarna behöver se över sina processer :)

@Doodles @Sevir87 Nu har jag fått återkoppling från handläggaren, fick svar om att skulden inte hade gått till inkasso ännu utan låg kvar hos dem, sen skrev de med uppgifter för inbetalning av hela skulden och bad mig betala in så snart jag kan. :axelryck:

@Doodles @Sevir87 Nu har jag fått återkoppling från handläggaren, fick svar om att skulden inte hade gått till inkasso ännu utan låg kvar hos dem, sen skrev de med uppgifter för inbetalning av hela skulden och bad mig betala in så snart jag kan. :axelryck:
Underbart…..
Det är säkert för dyrt med inkasso.

Kan tydligen inte erbjuda en delbetalning på grund av att de har statusen inkasso redan. Konstigt när det ens inte ligger hos inkasso??…

Kan tydligen inte erbjuda en delbetalning på grund av att de har statusen inkasso redan. Konstigt när det ens inte ligger hos inkasso??…
Det är bara sitta lugnt i båten. Snart hamnar det på inkasso på riktigt och då kan du få fram en betalplan. Undertiden lägger du undan pengar som skulle dit. Eller använder de till att släcka andra lån/krediter.

Det är bara sitta lugnt i båten. Snart hamnar det på inkasso på riktigt och då kan du få fram en betalplan. Undertiden lägger du undan pengar som skulle dit. Eller använder de till att släcka andra lån/krediter.
Ja jag tänkte det. Tänker bara att det är konstigt för dem att de låter en skuld ligga flera månader för att jag själv sen ska fråga efter den, inte kunna erbjuda delbetalning och åter igen behöva göra om processen med att skicka det till inkasso...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp