Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna inkasso

Hej!
Vilket inkassobolag skickar klarna till? Blir det direkt en anmärkning när de skickas vidare till inkasso? Låter som det när jag fråga i deras chatt….

Min Klarnaskuld ligger hos Kredinor, den kom dit i januari 2022 och min anmärkning från dem är från juli 2022

Mitt från klarna gick direkt till Alektum i oktober förra året, inte fått någon typ av anmärkning vad jag kan se på minuc iaf?

Mitt från klarna gick direkt till Alektum i oktober förra året, inte fått någon typ av anmärkning vad jag kan se på minuc iaf?
Okej! Nej de är det jag tyckte var så konstigt när jag fick som svar? Att det ”direkt ger betalningsanmärkning”? Det ska väll ändå först gå till inkasso liksom?

Jag har också tre köp från klarna som skickats till coeo, de skickade aldrig in till Kronofogden så där finns varken utslag eller anmärkning. De ingår dock i min sanering.

Vet någon vilken inkasso använder klarna nu, har skuld på 22000 och undrar om jag kommer få anmärkning?

Vet någon vilken inkasso använder klarna nu, har skuld på 22000 och undrar om jag kommer få anmärkning?
Det är nog olika. Jag vet att vissa har fått sina skulder skickade till B2 impact (före detta Sileo). Bra personal som är trevliga och medgörliga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp