Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna Inkasso

Modhi inkasso 2500 i månaden total skuld ca 100.000 prata med dem direkt om fryst ränta eller lägre summa, verka som det kan gå att omförhandla när man betalat ett tag. Kan lägga till att jag fick en betalningsfri månad genom att maila ooch fråga snällt, det skall de ha stort plus för.
Vatt detta nyligen ?

Ni som har Klarna på Inkasso, fråga om inte Sileo ka frysa räntan, Dom är generösa som fan med det.

Hur lång tid tog det för er från att Klarna släppte skulden tills ni fick brev/Kivra om inkassoskuld? Mitt släpptes för drygt 1 månad sen men har fortfarande inte fått något från inkasso än?

Hur lång tid tog det för er från att Klarna släppte skulden tills ni fick brev/Kivra om inkassoskuld? Mitt släpptes för drygt 1 månad sen men har fortfarande inte fått något från inkasso än?
Tog ganska lång tid vill jag minnas. Men det lär nog komma snart.

Tack för svar, blev lite orolig att något blivit fel.
Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.

Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.
Men skulden är redan skickat till inkasso, den visas som 0 på Klarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp