Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna inkasso månadsbetalning

Jag fick inledande och skulden drogs tillbaka till Klarna vad jag kan se på betalplanen då Coeo inte finns med i betalplanen. Jag hade månadsfaktura + 2 delbetalningar hos klarna. Vet inte om jag besvarade din fråga nu men :D
Okej, jag undrar för har en del fakturor som kommer gå dit och ville veta om man kunde slå ihop alla. Men tack för svar

Okej, jag undrar för har en del fakturor som kommer gå dit och ville veta om man kunde slå ihop alla. Men tack för svar
Vet inte vilken tråd exakt men läste att en på detta forum lyckats slå ihop flera fakturor till en avbetalningsplan hos Coeo

Har sagt upp Klarna Månadsfaktura, har bara fakturan denna månad att betala på 11 000 kr. Är stolt över mig själv.

Hej,

vilket inkasso gäller det för klarna månadsbetalning alltså betala senare alternativet och inte delbetalning?

Är det alektum eller går det vidare till KFM direkt? Ser så mixade svar
B2 impact gick mitt till

Hej,

vilket inkasso gäller det för klarna månadsbetalning alltså betala senare alternativet och inte delbetalning?

Är det alektum eller går det vidare till KFM direkt? Ser så mixade svar
B2 impact skickade dom mitt till

Hur pass snabbt går det vidare gällande månadsfakturan? Jag hade svårt att få till det denna månad och har därmed utstående belopp för månadsfakturan (samlade köp från Klarna-kortet under månaden).

Jag fick påminnelse och det ska vara betalt imorgon men har svårt att få till det utan att dra på mig något ful-lån vilket jag gärna undviker. Kommer det bli en ytterligare påminnelse eller går den rakt vidare? Handlar alltså om strax under 2 veckor sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp