Vet inte om det gäller fortfarande men förr var det att månads faktura åkte till Alektum.Har klarna olika inkassobolag beroende på om det är faktura eller delbetalning? Jag släppte klarna som hade både månadsfaktura och flera delbetalningar och allt åkte till Coeo inkasso.
Hur sen är du?Jag har inte varit i kontakt med Coeo men har fått flera mail och SMS om att dom är villiga att hjälpa mig delbetala skulden samt förhandla. Skickar inte iväg den till KF i första taget om man säger så. Har fått påminnelser i flera månader nu.
Men är det verkligen coeo för månads faktura? Gamla inlägg säger alektum men det kanske är ändrat? Undrar om någon fått sina månadsfakturor dit och inte avbetalningsplanenCoeo är väldigt vänliga med avbetalningsplan, man kan även gå in på deras sida och välja det som alternativ.
Det kan jag tyvärr inte svara på. Har inte använt klarna på år. Vet att Qliro skickar till Coeo dock.Men är det verkligen coeo för månads faktura? Gamla inlägg säger alektum men det kanske är ändrat? Undrar om någon fått sina månadsfakturor dit och inte avbetalningsplanen
Hej hade du flera delbetalningar på fakturor som gick till coeo ( inte delbetalningskontot eller månadsfaktura utan fakturor du delat upp) ? När de kom till coeo kunde du baka ihop alla fakturor från klarna då?Har klarna olika inkassobolag beroende på om det är faktura eller delbetalning? Jag släppte klarna som hade både månadsfaktura och flera delbetalningar och allt åkte till Coeo inkasso.
Jag fick inledande och skulden drogs tillbaka till Klarna vad jag kan se på betalplanen då Coeo inte finns med i betalplanen. Jag hade månadsfaktura + 2 delbetalningar hos klarna. Vet inte om jag besvarade din fråga nu menHej hade du flera delbetalningar på fakturor som gick till coeo ( inte delbetalningskontot eller månadsfaktura utan fakturor du delat upp) ? När de kom till coeo kunde du baka ihop alla fakturor från klarna då?