Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna, får inte handla efter inkasso

Jag kan betala med kort, swish och direkt betalning via bankkontot. Men inte ta faktura. Är förvånad när jag kan ta på andra ställen så man undrar ju vad är det för spärr dom har på en.
Jag verkar ha spärr på alla där man tar faktura. Vart får du ta på faktura?

Jag kan betala med kort, swish och direkt betalning via bankkontot. Men inte ta faktura. Är förvånad när jag kan ta på andra ställen så man undrar ju vad är det för spärr dom har på en.
Funderar på att begära ut alla uppgifter dom har om mig som person. Undra om det går

De spärrade mig i 8 år efter att ha hamnat hos deras inkasso. Det var först i december förra året som jag var trött på att inte kunna handla någonstans i och med att de har ett jäkla monopol i stort sett. Då ringde jag och skällde ut dem och krävde att de löste problemet, kundservice agenten sa att de inte kunde göra något men att jag kunde börja betala via direktbetalning för att få upp kreditvärdigheten hos dem. (Jag tror egentligen att det är skitsnack). Jag öppnade ett sparkonto hos dem eftersom de erbjuder bra sparränta och vips kunde jag plötsligt använda alla deras betalmetoder.

Jag var spärrad en längre tid. Vet inte hur länge men använt direktbetalning i flera års tid. Sökte på test klarnakortet förra året och plötsligt kan jag använda alla tjänster trots jag har fortfarande betalningsanmärkningar. Har kunnat handla för 50 000+ en månad utan problem.

De spärrade mig i 8 år efter att ha hamnat hos deras inkasso. Det var först i december förra året som jag var trött på att inte kunna handla någonstans i och med att de har ett jäkla monopol i stort sett. Då ringde jag och skällde ut dem och krävde att de löste problemet, kundservice agenten sa att de inte kunde göra något men att jag kunde börja betala via direktbetalning för att få upp kreditvärdigheten hos dem. (Jag tror egentligen att det är skitsnack). Jag öppnade ett sparkonto hos dem eftersom de erbjuder bra sparränta och vips kunde jag plötsligt använda alla deras betalmetoder.
Det stämmer nog. Spärrad sen jag va 18 år pga inkasso, 32 idag. började betala allt via klarna checkout med mitt vanliga kort. Ett år senare kunde jag använda faktura.

Min månadsfaktura har hamnat hos inkasso 2-3 gånger men jag har betalat den direkt. Kunde använda klarna efter det.

Ja då är det skuldsaneringen som förstör ..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp