- Meddelanden
- 22 633
- Mottagna reaktioner
- 16 056
- Poäng
- 10 747
Har funnits ett år eller så. Jag hade förslag på uppdelning av ett jätteköp på ca 150k. Hoppade över den![]()
Men gjorde du det köpet med Klarnas kort eller vadå?
Har funnits ett år eller så. Jag hade förslag på uppdelning av ett jätteköp på ca 150k. Hoppade över den![]()
Har du anslutit till nåt mer då från klarna? Som under min ekonomi där man kopplar på andra konton?
Men gjorde du det köpet med Klarnas kort eller vadå?
Nja, minns faktiskt inte. Men det sattes in på ett av mina vanliga konton i Swedbank utan att jag behövde ange det nu. Så antingen hade jag angett det när jag öppnade mitt klarnakonto eller så känner Klarna av varifrån jag betalar in min månadsfaktura. Ska försöka hinna luska lite i det
Hur ansluter man till denna tjänst?? Är det på Lägg till fler banker eller kort?Detta tips räddade mig! Funkade hur bra som helst!
Hur ansluter man till denna tjänst?? Är det på Lägg till fler banker eller kort?
Det är bara att logga in i Klarna-appen. Tryck på ”Alla Transaktioner” och välj en av dina betalningar. Skrolla längst ner på sidan och välj ”betalningsalternativ” så kan du välja själv där. Jätteenkelt.
Förlåt mig. Du trycker på ”Visa allt” bredvid transaktioner.