Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kfm

När man fått delgivning från kronofogden och signerat och skickat åter,hur lång tid brukar det ta innan man får utslag- dom kollar om utmätning? Går med en klump i magen och väntar.
Sen undrar jag ,anmärkningar ska ju försvinna efter 5 år men om man fortfarande har utmätning då? Försvinner dom ändå? Hur många anmärkningar kan man ha?

När man fått delgivning från kronofogden och signerat och skickat åter,hur lång tid brukar det ta innan man får utslag- dom kollar om utmätning? Går med en klump i magen och väntar.
Sen undrar jag ,anmärkningar ska ju försvinna efter 5 år men om man fortfarande har utmätning då? Försvinner dom ändå? Hur många anmärkningar kan man ha?
Tog säkert fyra månader innan jag hörde nått. Sen har du väl anmärkningen kvar i 3 år efter att skulden/skulderna är borta från kronofogden.

Tog säkert fyra månader innan jag hörde nått. Sen har du väl anmärkningen kvar i 3 år efter att skulden/skulderna är borta från kronofogden.
3 år efter skulden är betald? Men höll på säga om den tar 10 år har man då anmärkning i 13?

1 eller 1000 inget att slösa tanketid på. Tills man är skuldfri/anmärkningsfri så kommer livet vara tuffare.

Senast ändrad:
Så länge du har en skuld hos kronofogden så är du bränd va jag vet. Kan lika gärna ta 103 år.

Vi som har ett par kronor eller kommer ha hos fogden är inte fria förens dem är borta. Får du sanering är du fri den dag du gör din sista betalning. När du har utmätning av tex lön är du fri 3 år efter du gjort din sista betalning(skulden borta ifrån kronofogden).

Vi som har ett par kronor eller kommer ha hos fogden är inte fria förens dem är borta. Får du sanering är du fri den dag du gör din sista betalning. Får du utmätning är du fri 3 år efter du gjort din sista betalning(skulden borta ifrån kronofogden).
Usch fy detta var riktigt deprimerande.
Du sa det tog säkert 4 månader innan du hörde ngt, hur menar du då? Hade du ingen kontakt med kfm alls ?

Nej jag fick ett brev i September om att dem kollat tillgångar och inte hittat nått av värde. Sen kom ett om att lönen skulle utmätas jag ringde och sa nej det går inte. Det är all kontakt jag haft :).

Nej jag fick ett brev i September om att dem kollat tillgångar och inte hittat nått av värde. Sen kom ett om att lönen skulle utmätas jag ringde och sa nej det går inte. Det är all kontakt jag haft :).
Vad gör dom nu då när du sa det inte gick? Bor du i lgh? Vad sker nu? Hur stor skuld har du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp